Gjest kulLama Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 (endret) Ja da jeg vet det er egentlig bagateller og ingen ting å bry seg om. Men når man har skrevet en status på Facebook. Kanskje noe viktig for deg. Så er det noe som må kuppe tråden ned noe internt mellom andre en deg. F eks ( ikke ekte tema ) tenk på humler og pingvin når du klipper gress. Så svarer person 1 ja det gjør jeg . Da kommer person 2 ha ha du husker vel da du klippet gress sist . Måtte komme å hjelpe deg. Og de forsetter samtalen på min status . Det jeg har skrevet blir glemt og person 1 og 2 . Blir enig om å ta en øl. Jeg får varsler hver gang de skriver . Jeg bryr med da ikke om deres interne vitser og det jeg skrev var faktisk viktig for meg. Puhh . Dagen irritasjon er hylt ut. Endret 17. juni 2019 av kulLama
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 Det er i den retningen Facebooks brukere har utviklet seg til å anvende det, så jeg blir ikke særlig sjokkert eller overrasket. Det er veldig vanlig å tagge andre og snakke videre uten å direkte kommentere den originale statusen. Anonymkode: 7d774...802
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Det er bare gøy. Skjerp deg Anonymkode: ccb60...68e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Slikt sletter jeg unna. Dem får fint ta det på sin egen vegg eller på pm. Anonymkode: b4167...59d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Slå av varselet for innlegget, om det er plagsomt. Anonymkode: 9eed7...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå