AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Jeg og samboeren min skal flytte fra Tønsberg til Bergen. Vi flytter fra en liten leilighet og har ikke hvitevarer som skal flyttes. Har litt møbler og en god del esker. Trenger nok en middels stor bil. Er det noen som vet om et flyttebyrå eller noen som kan kjøre for oss. Evt et byrå hvor vi kan leie bil i Tønsberg og levere den selv i Bergen? Har undersøkt litt og finner ikke noe billigere enn 8000. Syns det er i overkant mye. Takker på forhånd for svar! Anonymkode: 77566...7be
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Sjekk transportbørsen og lignende på facebook. Mange med tomme varebiler fram eller tilbake som tar med seg ekstra lass. Anonymkode: 3ab05...860 1
Million Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 Jeg brukte flyttebyrå i 2016, og flyttet bare noen få mil fra Akershus til Oslo. Men det kostet 5000,- Lastebilen tok også bare èn tur, fikk alt inn i en lastebil. Synes ikke da at prisen du har fått på 8000 for distansen Tønsberg-Bergen er så hårreisende. Merk at da slipper du unna ALL bærejobbingen selv. Flyttefolka gjør alt. Bærer ut, stabler i bil, frakter til bestemmelsessted, bærer inn, setter esker og møbler der du peker at de skal stå. Veldig enkelt. Jeg synes flyttefolkene mine var verdt pengene. De slet så svetten silte med å få møbler og tunge bok-kasser og alt opp tre etasjer med trapper, uten heis. De tok ikke en eneste pause, og bare jobbet på. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå