Gå til innhold

Boston Terrier

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har kjennskap til denne rasen, og eventuelt har oppdrettere å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nei ,jeg har ikke det, men må si det er en artig hund å se på. Den er ganske så sjelden tror jeg

Gjest Gjesta
Skrevet

Boston terriere Cherie, har et meget interessant utseende. De er vel sorte og hvite om jeg husker riktig og har et flatt ansikt , mer sånn som boxeren. Den er en liten hund ja og jeg tro den er avbildet på en slags oliver twist eske eller var det en snus eske. Jeg vet jeg har sett den på en eller annen sånn tobakkrelatert ting..

De er meget sjeldne, jeg har sett etter de, men ikke sett en eneste en på aldri så lenge... Også til trådstarter:Har du ikek mulighet til å gå på hundeutstilling. Ofte er det oppdrettere der som kan fortelle om rasen. Det er flott at folk viser interesse for denne hunden som er så spesiell å se til... Lykke til med kennelvalg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Boston terriere Cherie, har et meget interessant utseende. De er vel sorte og hvite om jeg husker riktig og har et flatt ansikt , mer sånn som boxeren. Den er en liten hund ja og jeg tro den er avbildet på en slags oliver twist eske eller var det en snus eske. Jeg vet jeg har sett den på en eller annen sånn tobakkrelatert ting..

De er meget sjeldne, jeg har sett etter de, men ikke sett en eneste en på aldri så lenge... Også til trådstarter:Har du ikek mulighet til å gå på hundeutstilling. Ofte er det oppdrettere der som kan fortelle om rasen. Det er flott at folk viser interesse for denne hunden som er så spesiell å se til... Lykke til med kennelvalg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Gjest Gjesta
Skrevet

Opps, hva skjedde her da? Jeg skulle bare svare en gang... Dete var ikke meningen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tips cherie og foxylady.

Den er veldig liten ja, men noen ganger må man gå på kompromi når det gjelder størrelsen og man ønsker seg hund. Synes det ser ut til å være en artig liten sjarmør av en hund.

Trådstarter

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Kimura Kennel er oppdretter av Boston Terrier, og har nettopp hatt et kull.

www.kimurakennel.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde en på besøk her en uke, og gikk like mye med den som amstaffen her, ca. 2-3 timer i skogen så de fikk løpe fritt, og den var like gira da den kom inn igjen mens den andre hadde funnet godstolen sin.

Så det er i hvertfall MYE hund i LITEN pakning så det holder :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg synes den er utrolig artig å se på.. Synd de er så sjeldne ...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Leyla. Takk for tipset ditt. Har vært inne på siden til kimura kennel, kan ikke se at de har noen valper tilsalgs nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...