Gjest Verv Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 (endret) Hvor mye eget ansvar har dere? Ta initiativ til kreative prosjekter ofte? Blir dere veiledere/ledere overfor assistentene? Stor forskjell i arb.oppg vs assistent? Ofte utøve fremføring/snakke overfor store forsamlinger? Vurderer å søke på ledig stilling. Noe sosial angst for å snakke i større forsamlinger. Har utdanningen i bakgrunn. Endret 17. juni 2019 av Verv
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 I min bhg. er det alltid en av barnehagelærerne som har en av fellessamlingene. De vi har for hele bhg, som julesamling, påske, sommerfest osv. Her har vi som jobber som barne- og ungdomsarbeidere kun samling for vår egen barnegruppe. Vi har ingen veiledningsansvar for assistenter og vi har heller ikke hovedansvaret for å finne på aktiviteter. Det er pedleder som lager alle planene, men vi kommer og med innspill og forslag, og vi er med på gjenomføringen. Jeg slet og med sosial angst og strevde med livet. Jeg har blitt MYE bedre etter at jeg begynte å jobbe i bhg. Søk jobben, og masse lykke til 😊❤️ Anonymkode: 7ccea...d0d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 På 17.6.2019 den 11.05, Verv skrev: Hvor mye eget ansvar har dere? Ta initiativ til kreative prosjekter ofte? Blir dere veiledere/ledere overfor assistentene? Stor forskjell i arb.oppg vs assistent? Ofte utøve fremføring/snakke overfor store forsamlinger? Vurderer å søke på ledig stilling. Noe sosial angst for å snakke i større forsamlinger. Har utdanningen i bakgrunn. Jeg har ansvar sammen med de andre fagarbeiderene/assistentene på avdeling, føler ikke jeg har mer ansvar enn før jeg ble fagarbeider. Kreative prosjekter tar jeg ansvar for på lik linje med ped.leder på avdeling. Veileder ikke assistentene, men jeg har hatt elev (ungdomsskoleelev) og lærling. Jeg snakker ikke foran store forsamlinger, men jeg har samling for avdelingen hvor det er 18 barn og tre voksne. Anonymkode: f7e63...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå