Gjest lurry Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Er det noen her (jenter!) som har møtt på menn i ditt liv, som har hatt såpass tjukk redskap at dere rett og slett ikke har fått den inn/fått til samleie ??
Gjest Sesselja Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Ikke så tjukk at det ikke gikk, men så tjukk at jeg skulle ønske det ikke hadde gått..
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Husk at barnehoder ofte har en omkrets på 36 cm. En skjede er utrolig utvidbar.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Henger meg på Sesseljas uttalelse jeg. Og avviser at glidemiddel hadde gjort noe fra og til.
Gjest happyending Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 Henger meg på Sesseljas uttalelse jeg. Og avviser at glidemiddel hadde gjort noe fra og til. Samme her.. Så tjukk at man ikke kunne fått inn noe som helst mere.. Jeg kjente kuken hans mot bekkenbeina liksom.. Auauau.. Han var som ei cola-flaske, sånn halvliters liksom.. Neitakk!
Gjest Tjukkas Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 Jeg er en uheldig/heldig innehaver av en over-gjennomsnittlig tykk penis. Den er ikke som en halvliters cola flaske, men kanskje en del i overkant av tykkelsen på hylsen på en dorull. Dette med at kvinner er skapt for å føde barn tror jeg er litt urealistisk i forhold til dette med hvor mye dere kan ta i mot seksuelt. Min penis, som jo er langt mindre enn et spedbarn har i alle fall medført en del problemer for meg og enkelte av mine partnere. Det har variert fra at det rett og slett har vært store problemer med å få den inn, og at det gjør vondt etter kort tid - til en som faktisk ikke engang ville prøve å få den inn fordi hun mente den var for stor. På den annen side har jeg også vært med jenter som har klart å ta den inn med en gang, og vært veldig fornøyd med min størrelse. Det er vel bare en bekreftelse på at vi alle er ulike, og noen "passer" bedre sammen fysisk enn andre.
Laina Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Det finnes faktisk ikke en normal penis som er for stor for en voksen, normal kvinne. Og det kan sammenliknes med å føde barn, for den skal inn samme veien som barnet skal ut. Og et barnehode er mye større. Men mange, kanskje de fleste kvinner blir vel litt redde om de ser en kjempepenis. Fordi de tror at det rett og slett ikke er mulig å få den inn uten at det gjør vondt. Og om man blir redd, blir det vondt. Enhver skjede klarer å tilpasse seg størrelsen på en penis. (Ihvertfall i tykkelse.) Men man må bruke laaaaaaang tid, for at det skal gå. En kvinne som blir redd med en gang, er kanskje ikke villig til å bruke så lang tid, fordi hun i utgangspunktet tror det ikke går? En mann tror kanskje at det ikke går? Kanskje mannen eller tidligere menn ikke har vært omtenksomme nok til å ta hensyn? Og kanskje man må bruke så lang tid at tenningen forsvinner? Det er mange grunner til at det ikke går, men det er ikke fordi vi kvinner ikke er fysisk i stand til det.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #9 Skrevet 2. mai 2005 Det finnes faktisk ikke en normal penis som er for stor for en voksen' date=' normal kvinne. Og det kan sammenliknes med å føde barn, for den skal inn samme veien som barnet skal ut.[/quote'] Første setningen kan jeg være enig i. Dvs at det teoretisk skal fungere for alle å gjennomføre et samleie. Nå er det jo slik at kvinnekroppen bruker lang tid på å presse ut et barn gjennom skjeden, og de fleste kan vel skrive under på at det ikke er en prosess som umiddelbart forbindes med nytelse. Og dette er jo også etter at kroppen har gått gjennom en fase for å forberede seg på at noe stort skal ut. Derfor synes jeg ikke det kan sammenlignes - Ja, du klarer kanskje å gjennomføre det, men hva er poenget om du ikke oppnår noe nytelse, men bare smerte? Og ja - jeg forventer nå argumentet om at man bare må "slappe av" og bruke lang tid. Til det kan jeg svare at vi kvinner faktisk ikke er skapt likt - og det som fungerer for deg må ikke nødvendigvis fungere for meg. Og at det finnes en psykisk komponent her kan jeg være enig i.
Gjest Sesselja Skrevet 2. mai 2005 #10 Skrevet 2. mai 2005 Sammenligningen med penis og barnehode er bare tull. Poenget er jo ikke om det går an, men om det er godt i prosessen! Når kvinner skriker ut under fødselene er det neppe i orgamsisk nytelse, men smerter. Og at kvinner som ser en stor penis blir redd og trekker seg sammen kan nok skje. Selv hadde jeg ikke sett tjukkepenisen før den kom inn første gangen, men var tent som fy. Likevel føltes det som jeg skulle revne, og det var ikke så voldsomt mye nytelse i bildet der. Vi hadde sex noen ganger etter det, men den stadige lirkingen tok både glede og spontanitet ut av sexen. Heldigivs for ham, hadde hans tidligere kjæreste ikke hatt noe problem, så det kan jo være en tilvenningssak. Selv er jeg ikke akkurat lei meg for at forholdet tok slutt - eller at mannen min ikke har en monsterpenis.
Gjest happyending Skrevet 2. mai 2005 #11 Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror også veldig mye er psykisk.. Og også at det ikke er fuktig nok... Men hvis man skal sammenligne det med å føde et barn så burde det bli ganske stor friksjon, selv med de største peniser.. Men sånn _er_ det ikke.. Vi er jo også skapt veldig forskjellig.. Friksjon skapes jo når noe gnis mot hverandre eller noe slikt, men vi har vel nesten alle vært ute for null friksjon, selvom det er vått... Da kan det jo faktisk bli nesten for stort..
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #12 Skrevet 2. mai 2005 Husk at barnehoder ofte har en omkrets på 36 cm. En skjede er utrolig utvidbar. Ja men ærlig talt da.... selv om man utvider seg under en fødsel så går det jo helt tilbake etter på. Det er jo kroppen som tilpasser seg at barnet skal ut, utvidingsfasen eller noe slikt heter det. Dette oppnår du ikke med normal kåthet akkurat og mange kvinner har derfor problemer med å ta i mot en stor penis. Som mannen "tjukkas" uttaler så er vi forskjellige, noen er mindre og noen er større, derfor er det ikke alle som passer sammen seksuelt. Og det går jo andre veien også....
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #13 Skrevet 2. mai 2005 Nå er jo det å presse ut et barnehode innihampen vondt da og det skal jo ikke sex være. Selvfølgelig er det mulig å få inn en brusflaske, men særlig behagelig tror jeg ikke det er.........
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #14 Skrevet 2. mai 2005 Greit nok at et spedbarnshode går ut, men med tanke på hvilke smerter man opplever, er dette en følelse man ØNSKER å ha sexuelt? Syns det blir en tåelig sammenligning.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #15 Skrevet 3. mai 2005 Når hun skriker og synes det er vondt, stønner han og synes det er godt ! Gammelt jungelord. Guran
Gjest happyending Skrevet 3. mai 2005 #16 Skrevet 3. mai 2005 Når hun skriker og synes det er vondt, stønner han og synes det er godt ! Gammelt jungelord. Guran Den ekte, eller?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #17 Skrevet 3. mai 2005 JA, den ekte, både i ord, legning og utseende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå