AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 ..med litt utsikt? Skal overnatte i skogen for første gang alene og er litt mørkredd😳 Har hund, men vet ikke om det hjelper da han er like mørkredd som meg, haha. Noen tips til et fint sted (gjerne uten mange i umiddelbar nærhet og der hunden kan være fri/langline). Tar omot tips om utstyr som kanskje ikke er så opplagt å ta med, men nødvendig. Grugleder meg! Anonymkode: 3ce9d...300
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Og mat som er enkelt og godt. Real turmat er vel det enkelte? Sove i hengekøye eller telt? Er litt redd for lyder og sånn🥴 Anonymkode: 3ce9d...300
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Hva med noen å ta turen sammen med? Sjekk fjellforum for turtips, nybegynner og pakketips, tror de har eget forum for turvenner også. Anonymkode: cab99...8d9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 Vil gjøre det alene for å pushe meg selv:) overnatta forrige uke med to andre. Takk for tips!!😁 Anonymkode: 3ce9d...300
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 Når man skal overnatte alene må man enten bli sett av alle eller av ingen. I marka er det så få at der satser man på ingen. Anonymkode: 028b6...464
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 Hadde noen overnattinger i Lillomarka i fjor, og der er det mye rart som lusker rundt, også nattestid. Det var veldig fint vært i fjor, er nok en del bostedsløse som streifer rundt der. Følte meg bare sånn passe trygg, jo lenger inn i skogen jo bedre. Anonymkode: a0ce8...3c9
-lykke- Skrevet 17. juni 2019 #7 Skrevet 17. juni 2019 Jeg foretrekker å ligge i hengekøye. Mye mer behagelig, enklere å finne plass og sette opp også. Og så liker jeg det at man kan se seg rundt. Et telt beskytter jo ikke noe mer (ikke at det er noe farlig, men er selv mørkredd 😅). I teltet så blir jeg fort redd fordi jeg kan høre «skumle» lyder, men jeg ser ingenting. I hengekøya har jeg full oversikt 😅 Anbefaler forresten en med myggnetting! Real turmat funker fint 😊 Og så regner jeg med at du har med lommelykt/hodelykt. Kommer ikke på så mye annet.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #8 Skrevet 17. juni 2019 2 timer siden, -lykke- skrev: Jeg foretrekker å ligge i hengekøye. Mye mer behagelig, enklere å finne plass og sette opp også. Og så liker jeg det at man kan se seg rundt. Et telt beskytter jo ikke noe mer (ikke at det er noe farlig, men er selv mørkredd 😅). I teltet så blir jeg fort redd fordi jeg kan høre «skumle» lyder, men jeg ser ingenting. I hengekøya har jeg full oversikt 😅 Anbefaler forresten en med myggnetting! Real turmat funker fint 😊 Og så regner jeg med at du har med lommelykt/hodelykt. Kommer ikke på så mye annet. Ja, er det jeg også gjør - blir liggende og høre etter lyder også! 😱😅 Så da tror jeg jeg går for hengekøye faktisk! Tusen takk for gode råd! Anonymkode: 3ce9d...300 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #9 Skrevet 17. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde noen overnattinger i Lillomarka i fjor, og der er det mye rart som lusker rundt, også nattestid. Det var veldig fint vært i fjor, er nok en del bostedsløse som streifer rundt der. Følte meg bare sånn passe trygg, jo lenger inn i skogen jo bedre. Anonymkode: a0ce8...3c9 Kult av deg å nevne dette til en mørkredd sjel 😂😂 Anonymkode: 3ce9d...300
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #10 Skrevet 17. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult av deg å nevne dette til en mørkredd sjel 😂😂 Anonymkode: 3ce9d...300 Hehe, du spurte jo etter erfaringer😜 Anonymkode: a0ce8...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå