Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for forskjellige og oppriktige svar.

Jeg er ikke imponert av fvk etter vårt første møte.  Det gikk ut på at vi fikk snakket litt overfladisk om vår bakgrunn og om at vi sliter med kommunikasjonen.  Men vi gikk ikke noe dypere for å finne våre uenigheter og årsaker til våre problem.  Vi ble ikke imponert av hva terapeuten fikk til på den tiden vi hadde til rådighet.

Men vi fikk startet en prosess som kanskje kan skyve oss i riktig retning.  Vi prøver i hvert fall nå, begge to.  Men det er langt igjen før vi kan si at det er bra mellom oss.

Usikker på om det er noe poeng å gå tilbake til fvk.

ts

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tips: Gå til noen som kan EFT enten det er på fvk eller privat.

Anonymkode: 7348c...441

Skrevet
7 timer siden, Canyon skrev:

Takk for forskjellige og oppriktige svar.

Jeg er ikke imponert av fvk etter vårt første møte.  Det gikk ut på at vi fikk snakket litt overfladisk om vår bakgrunn og om at vi sliter med kommunikasjonen.  Men vi gikk ikke noe dypere for å finne våre uenigheter og årsaker til våre problem.  Vi ble ikke imponert av hva terapeuten fikk til på den tiden vi hadde til rådighet.

Men vi fikk startet en prosess som kanskje kan skyve oss i riktig retning.  Vi prøver i hvert fall nå, begge to.  Men det er langt igjen før vi kan si at det er bra mellom oss.

Usikker på om det er noe poeng å gå tilbake til fvk.

ts

Parterapi er ingen trylleformel. Det er en ramme rundt dere som par, hvor dere kan få hjelp av en tredjeperson til å få åpenhet og flyt i samtalen. Dere må gi det mye mer tid enn bare et møte. Fungerte ikke terapeuten, kan dere be om en ny.

Husk at det forholdet dere har brukt lang tid å kjøre i grøfta, vil det ta like lang tid (kanskje lenger) å få på sporet igjen. Jeg tenker at kanskje etter 6-7 møter, vil dere se om dette har noe for seg. Gi det tid, ikke søk rask løsning nå. Det kan være god investering i fremtiden å la denne prosessen modne litt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...