Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klem til deg❤️

Gaia

Anonymkode: 4b49f...4cd

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Betta123 skrev:

Trist å lese. Klem til deg❤️

❤️

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klem til deg❤️

Gaia

Tusen takk Gaia ❤️

Håper alt går bra for deg! Nyt tiden ❤️

Skrevet
På 17.6.2019 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Uff, så trist...men etter å ha lest innleggene dine så har det sett litt mørkt ut fra starten.

Jeg har hatt flere SA, og det er bedre når det går galt tidlig enn å bruke ukesvis på å vente.. 

Med ivf så skal man kunne se hjerteslag i uke 6/7, fordi man vet tidspunkt for befruktning 

Anonymkode: 6c1a7...529

Har vært litt forberedt på at det kan gå galt fra første ultralyd .. Men tror ikke man kan være forberedt NOK.. Så det er som et stort slag i magen.. Tok første pilla i dag, så skal jeg ta de vaginale på torsdag. Det gruer jeg meg mest til 😕

Håper ting går bra for deg til slutt ❤️

• Liker 1
Skrevet
På 17.6.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Huff så trist :( Kryssa fingre for deg på jobb i dag og håpa på gode nyheter. Sender deg en stor klem.

Anonymkode: 669ce...801

Så god du er! ❤️ Tusen takk. Veldig trist dette 😕 

Skrevet
19 timer siden, Betta123 skrev:

Trist å lese. Klem til deg❤️

Takk ❤️ 

Skrevet
På 17.6.2019 den 16.16, Mamma til én skrev:

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg ts. Veldig trist og vondt å lese, føler med deg ❤

Hvordan kom du over det? 😕❤️ Og tok det lang tid før du hadde ett vellykket svangerskap etter MA? 

Tusen takk ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Tussilussi86 said:

Har vært litt forberedt på at det kan gå galt fra første ultralyd .. Men tror ikke man kan være forberedt NOK.. Så det er som et stort slag i magen.. Tok første pilla i dag, så skal jeg ta de vaginale på torsdag. Det gruer jeg meg mest til 😕

Håper ting går bra for deg til slutt ❤️

Håpet er der til det ikke er noe tvil mer. 

Jeg har hatt ørten SA, men det ligger en storebror og en lillebror og sover i sengene sine nå. Så det var absolutt verdt nedturene (selv om jeg var nære på å gi opp noen ganger..)

Håper det lykkes for deg snart!

Anonymkode: 6c1a7...529

Skrevet
17 minutter siden, Tussilussi86 skrev:

Hvordan kom du over det? 😕❤️ Og tok det lang tid før du hadde ett vellykket svangerskap etter MA? 

Tusen takk ❤️ 

Jeg synes det har vært vanskelig å bearbeide det. Det går bedre med tiden. Men jeg føler det likevel som en sorg som har satt arr jeg alltid vil ha med meg. Vil tro at dersom jeg får ett vellykket svangerskap som resulterer i baby, vil jeg i større grad kunne legge det bak meg. Nå er jeg gravid, men veldig redd for at det har skjedd igjen. Får svaret i morgen på ultralyd. 

Det er tøffe tak mange av oss damer må gå gjennom ❤

• Liker 1
Skrevet

@Tussilussi86 Så trist at det ble sånn 💔😭 Jeg gikk selv i gjennom en medisinsk abort hjemme her på søndag, den dagen skulle jeg ha vært 9+0 💔 Stor klem til deg ❤️

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Tussilussi86 skrev:

Tusen takk Gaia ❤️

Håper alt går bra for deg! Nyt tiden ❤️

Takk, enn så lenge virker alt ok, men er selvfølgelig veldig spent på hva de ser på tidlig ultralyd om en drøy uke. Prøver å nyte så lenge 🙂 

Håper det går bedre for deg neste runde, det er jo mange her som har fått barn selv etter et par slike opplevelser. Masse lykke til❤️

Gaia

• 1 måned senere...
Skrevet
På 19.6.2019 den 2.25, AnonymBruker skrev:

Takk, enn så lenge virker alt ok, men er selvfølgelig veldig spent på hva de ser på tidlig ultralyd om en drøy uke. Prøver å nyte så lenge 🙂 

Håper det går bedre for deg neste runde, det er jo mange her som har fått barn selv etter et par slike opplevelser. Masse lykke til❤️

Gaia

Hvordan går det med svangerskapet sitt Gaia? Alt bra? ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...