Gå til innhold

Vedkommende er pålogget , men meldingen min er ikke levert....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en viktig samtale med ei bekjent, det begynner å haste. Vedkommende har ingen grunn til å blokkere meg eller ignorere, det handler ikke om krangel. Men det gjelder å planlegge noe, men denne personen er ekspert i å vente lenge med å svare, for så å ta kontakt og da må plutselig vite hva det blir til. Jeg har andre potensielle planer, men denne er viktigere. dumt hvis hun ringer og sier at det går, så har jeg avtalt noe annet... men vedkommende er nå grønn på messenger, og har vært det flere ganger i dag, men ikke sett meldingen min. den står som sendt, men ikke levert...

Anonymkode: 62604...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at vedkommende har brukt ignorer-funksjonen på dine meldinger? Meldingene dine blir skjult, så de havner i en egen mappe så vedkommende ikke ser at du har skrevet. Og meldinger du sender får statusen sendt istedet for levert. 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Mona123 skrev:

Kan det være at vedkommende har brukt ignorer-funksjonen på dine meldinger? Meldingene dine blir skjult, så de havner i en egen mappe så vedkommende ikke ser at du har skrevet. Og meldinger du sender får statusen sendt istedet for levert. 

Hvorfor skulle vedkommende det? Når vi skal ha kontakt? Denne avtalen handler om hva vedkommende skal også 

AnonymBruker
Skrevet

Som regel alltid pga dårlig nett. 

Anonymkode: ea06e...c7c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle vedkommende det? Når vi skal ha kontakt? Denne avtalen handler om hva vedkommende skal også 

Det vet jeg ikke. Var bare en mulig forklaring på hvorfor meldinger blir sendt men ikke levert. 

Kan også være dårlig nett som foreslått over. Men vedkommende er online? 

Kanskje bare ringe og høre istedet? 

AnonymBruker
Skrevet

Aktiv-statusene på messenger er ofte feil. Har opplevd mange ganger at den lever sitt eget liv.

Anonymkode: 069fd...b30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

har en viktig samtale med ei bekjent, det begynner å haste. Vedkommende har ingen grunn til å blokkere meg eller ignorere, det handler ikke om krangel. Men det gjelder å planlegge noe, men denne personen er ekspert i å vente lenge med å svare, for så å ta kontakt og da må plutselig vite hva det blir til. Jeg har andre potensielle planer, men denne er viktigere. dumt hvis hun ringer og sier at det går, så har jeg avtalt noe annet... men vedkommende er nå grønn på messenger, og har vært det flere ganger i dag, men ikke sett meldingen min. den står som sendt, men ikke levert...

For alt du vet så kan hun ha slått av vasel på melding fra deg innpå msg.  Og da vil hun ikke få direkte vasel fra deg når du sender melding. Mange som slår hver enkelt av vasel, for at det blir for mye mas fra flere enn kun den ene. 

Anonymkode: 05b3d...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring da denne personen heller om det er så viktig å få svar! 

Anonymkode: 6628d...1ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...