AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Min sønn på 7 år var forje uke hjemme fra skolen i 3 dager grunnet diaré og oppkast. Han var på skolen på fredag og var fin hele lørdag. Lørdag kveld begynte han å gråte ved do besøk fordi det gjorde vondt i rumpa. Dette gjentok seg noen ganger utover kvelden, og ved hvert do besøk idag søndag. Han har løs bæsj, altså diaré. Han har dusjet rumpen etter hvert besøk og jeg har smørt zinksalve på for å dempe smerten. Siste dobesøk var rett før leggetid kl 20 i kveld. Skal de holdes hjemme i 48 ved diaré også, eller er det kun ved omgangsyken og siste oppkast? Anonymkode: d845f...65e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Han kan da vel uansett ikke gå på skolen om han har så vondt at han gråter etter dobesøk. Anonymkode: ba8a5...363 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min sønn på 7 år var forje uke hjemme fra skolen i 3 dager grunnet diaré og oppkast. Han var på skolen på fredag og var fin hele lørdag. Lørdag kveld begynte han å gråte ved do besøk fordi det gjorde vondt i rumpa. Dette gjentok seg noen ganger utover kvelden, og ved hvert do besøk idag søndag. Han har løs bæsj, altså diaré. Han har dusjet rumpen etter hvert besøk og jeg har smørt zinksalve på for å dempe smerten. Siste dobesøk var rett før leggetid kl 20 i kveld. Skal de holdes hjemme i 48 ved diaré også, eller er det kun ved omgangsyken og siste oppkast? Anonymkode: d845f...65e Min kaster sjeldent opp ved omgangssyke. Han får bare diarê. 48 timer, uansett hvilken vei det kommer ut.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Uff send nå ikke ungen på skolen når det er så vondt å bæsje at han gråter... tenk å gå på skolen slik. Anonymkode: a80d8...a60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå