AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Jeg er ansatt ett sted i 3 måneder, med mulighet for lengre ansettelse. Trives ikke noe særlig der, og syns mange som har jobbet der lenge kan være overlegne, ikke si hei når man kommer på jobb og lignende. Sier jeg hei kan jeg bli oversett, og hadde en episode der jeg prøvde å si noe og en av mine kollega sier "jeg hører ikke" og bare går. Det var støy i bakgrunnen men hun kunne jo sagt "vent litt" eller lignende. Nå vil sjefen min ha meg på en oppfølgingssamtale 3 uker etter ansettelse? Har aldri opplevd dette før? Bør jeg ta opp tingene som nevnt ovenfor og er det normalt med en slik samtale så fort? Anonymkode: 5d166...60d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 I den jobben jeg har nå startet jeg med 4-månederskontrakt. Hadde første samtale etter fire uker. Syns ikke det er så rart Anonymkode: aca3f...31d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Jeg er ansatt på 3 mnders kontrakt også. (med mulighet for forlengelse) og jeg hadde første oppfølgingssamtale etter 2 uker. Synes selv det er altfor tidlig. Har ikke særlig mening om noen ting etter så kort tid egentlig. Anonymkode: 2e09f...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå