AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Som tittelen sier, er det noen her som tilfeldig eller bare ramlet over at en person kanskje er utro? Kanskje du ser at den gifte naboen din til stadighet har besøk av samme dama når kona er ute? Har du sett noen som er i forhold sammen med noen andre i en relasjon som tenkes til at vedkommende er utro? Jeg tenker ikke på sånn stupfullpåbyen scenario - det blir for basic og vanlig, men historier hvor du etterhvert kanskje har innsett at dette mennesket ikke er trofast av ulike årsaker. Ikke forbeholdt utroskap i parhold. Anonymkode: 028ea...1f6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Ja, absolutt. Fant ut at mamma og pappa hadde et åpent forhold når jeg var ung. Blir ikke utroskap, men dtil alle par med barn som tror de er så flinke å skjule det; nei, det er dere ikke. Søstra til bestevenninnen min oppførte seg så rart sammen med en annen mann. Sa det til venninnen min, som ville sjekke opp i det. Viste seg at det var noe på gang.. Hun hadde mann og barn. Anonymkode: 299f2...b85
Humanoid Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 Oh yes. Sett det og ser det "stadig vekk"....på jobben, i slekta, blant bekjente. Jeg tror jeg har en skikkelig fintunet utro-radar og har fått bekreftet mine mistanker flere ganger. Folk som er utro har en tendens til å avsløre seg ubevist eller komme med uprovoserte alibi-historier. Jeg er selv ikke utro, til orientering. 1
Hr. Aktiv Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Ja mange ganger. Noen gidder ikke engang å prøve å skjule det.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 Ja, flere titalls ganger. Har mange mannlige kolleger og venner som gjør det helt åpenlyst på byen, og som bare regner med at "bro code" gjør at ikke kjæresten finner det ut. Så vidt jeg vet, så har de aldri funnet det ut heller, så jeg trur vi menn bare ikke snakker om sånt når vi ser noen gjør det. Jeg har i hvert fall aldri sagt i fra til noen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Det er deres privatsak. Anonymkode: 3d017...99a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 Har ikke sett det. Men ble fortalt av eksen, da han kom hjem fra guttetur- at en av guttene (med samboer hjemme) bestilte seg en dame til rommet sitt. Aldri møtt denne kompisen(eller damen), så jeg sa aldri noe. Ville bare komme meg unna exen uten mer styr. Vi var midt i bruddet. Anonymkode: b5b91...fc8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #7 Skrevet 19. juni 2019 Jeg mistenker at nabokona ikke er heeeelt trofast. Hun jobber i bestekompisens bedrift, og arbeidsbilen hans står parkert der til alle døgnets tider når mannen er borte på jobb. Vi snakker etter midnatt og før kl 6 om morgenen samme natt. Heldigvis er det ikke mitt problem. Anonymkode: 9717c...00a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #8 Skrevet 19. juni 2019 Har observet utroskap med parter fra seks forskjellige par som jeg kjenner i ulik grad. Har jobbet i bar i flere år og vi i crewet får med oss alt. Heldigvis har vi taushetsplikt. Anonymkode: f4fc8...5d9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #9 Skrevet 19. juni 2019 Har sett mye utroskap ja. Den artigste var en kar jeg kjente gjennom treningsmiljøet. Han kom inn på en restaurant jeg spiste på, sammen med ei som ikke var hans kone. Måten har førte henne frem på, tilsa at dette var et par, ikke kolleger for eksempel. Så han ble litt skremt da han så meg. Jeg hadde ingen hensikt i å sladre til hans kone, eller viderefortelle det til noen andre. Så han slappet bedre av etter hvert som tiden gikk når vi møttes på trening. Noen år senere, ble vi kolleger også. Han var en kar som ble sett på som ultrasprek. Drev og konkurrerte innen flere idretter. Så var det en dag jeg så ham gå inn i en heis, mens jeg tok trappene. Vi skulle til samme etasje. Smilte litt for meg selv. Litt senere, var vi på en felles greie på et idrettsarrangement. Ut fra samtaler og hygge rundt bordene, passet det seg at jeg kunne avsløre denne karen. Ropte på ham og spurte om han husket den ganga jeg avslørte ham? Så han bli helt hvit i fjeset og redselen stod ut av øynene igjen. Jeg hadde da glemt hele affæren på restauranten. Tenkte bare på hans image som supersprek, men som likevel valgte å ta heis, fremfor trapper. :-) Så også lettelsen hans etterpå, men tenkte at sånn sett var det til pass for ham å være litt redd et øyeblikk der. Anonymkode: e5e5d...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #10 Skrevet 19. juni 2019 Ja, det har jeg dessverre sett flere ganger, synes det er like ubehagelig og opprørende hver gang. Har flere ganger hatt lyst til å si det til den som venter hjemme, men har foreløpig aldri gjort det. Anonymkode: 0faf7...0ed
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #12 Skrevet 19. juni 2019 I helsevesenet ser man dette stadig vekk. Over halvparten av mine kolleger har vært utro med noen på jobben. Hett tips: Hold dere langt unna sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere. Anonymkode: 14809...f67 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #13 Skrevet 19. juni 2019 Venninna mi var utro med en i vennegjengen en gang i tiden. Sa tydelig til henne at hun burde selv si det til typen sin, ellers kom jeg til å si det. Jeg var god venn med alle parter så det syns jeg var riktig. Hun sa det til typen sin, jeg ble mislikt av alle en periode også ble det brudd mellom de to. Mamma var lenge utro mot faren min da jeg var tenåring, hun var åpen om det til oss barna. Så ble vi tvunget til å ikke si det til noen. Heldigvis fikk pappa vite det via andre. Ellers får jeg sjeldent med meg den slags. Anonymkode: b62d7...3e5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #14 Skrevet 19. juni 2019 Tilfeldig og tilfeldig, venninna mi betrodde seg til meg da hun var utro. En kollega er kanskje mer i den gata du spør etter. Første årene så jeg vel bare på han som en typisk flørter, gammeldags player og veldig dameglad, og tenkte at det ikke nødvendigvis har noe med utroskap å gjøre. Men så har det vært for mange små og større ting, alt fra at han satt veldig mye på mobilen og smilte for seg selv til at han plutselig forsvant en halv kveld og en halv morgen på seminar. Er 90 prosent sikker på at han knuller rundt, men er ikke så opptatt av det at jeg leter etter bevis. Anonymkode: 2bc71...f4a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #15 Skrevet 19. juni 2019 En gang på sommerfest med jobb, ja (deltdsjobb på vgs - to gifte å hver sin kant forsvant melkekjølen ) Ellers tror jeg nok at to kollegaer (hun singel, han gift med barn) iallefall var forelsket i hverandre - det var noe litt for privat over et par samtaler og veldig mye kontakt mellom dem. Utfra kontakten på jobb tror jeg dog ikke de hadde sex, da hadde de nok prøvd å skjule det mer på jobb. Anonymkode: 6fbcc...349
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #16 Skrevet 19. juni 2019 Nabodama hadde ei venninne. I tida da hun og mannen fikk ett av sine barn gikk vennennina fra mannen sin pluss at venninneforholdet tok slutt. Dette barnet som kom da, viser seg etterhvert å vokse til å bli en liten kopi av mannen til denne venninna 🙊🤣 Anonymkode: 1727d...91e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #17 Skrevet 19. juni 2019 Ja. Fant noen meldinger på pappas mobiltelefon, fra elskerinnen hans (søkte opp tlf nr hennes og fant ut litt info om henne gjennom bekjente). Anonymkode: 7d08a...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå