Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve comodynes selvbriningsservietter nå. Men hva har jeg på meg i de timene selvb.kremen er på? Før jeg dusjer altså.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ok! Det blir litt vanskelig siden jeg bor hos foreldrene mine.. :wink: Kan jeg ta på meg en genser uten at det blir ujevnt tro?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det står at fargen kommer etter ca 3timer. Kan jeg ha den på lenger? Hva gjør dere? Kan jeg dusje i morgen tidlig eller er det større sjanse for at det blir sjoldete da? Mange spm men... :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tusler rundt i "silke"pyjamas mens fargen virker. Med St Tropez tar det minimum 4 timer, men det spørs om jeg gidder å dusje før i morgen. Jeg tror ikke det skjer noe som helst om man lar fargen virke lenger enn det som står, i hvertfall har jeg aldri lagt merke til noe selv.

Gjest siri piri
Skrevet

i perioden hvor det føles som det er tørket (men ikke er det helt) går jeg enten i nud'en eller løse ledige mørke plagg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar! Jeg ble litt gylden hvetfall.. Kjempefin farge. Ble ikke ujevnt heller. Tok bare på overkroppen da. Prøver beina også en annen dag.

Skrevet
Jeg tusler rundt i "silke"pyjamas mens fargen virker.

Det gjorde jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...