Gå til innhold

For til katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket for vil dere anbefale til kattunge på 3 måneder ?

Anonymkode: 1bcd4...038

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For til kattunger :) 

Jeg brukte selv det Royal Canin har til kattunger, og var fornøyd med det 😸

Anonymkode: 99fb8...666

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker Hills science plan (nå ungkatt kastrert, men brukte royal canin til kattunge da hun var 3 mnd). Hills ble vi anbefalt hos veterinær, og det er både billigere og pus blir fortere mett på den. 

Anonymkode: 8e800...c34

Skrevet

Har selv brukt Royal Canin til kattunger i 7 mnd frem til nå. Ble for dyrt i lengden rett og slett, så byttet til kattunge-for fra Felleskjøpet. Var spent selv, men kattungen elsket det MER enn Royal Canin og vi har gått ned fra 1500 kr i mnd til 400 kr. Anbefaler Felleskjøpet, test det ut for deres egen skyld. Men ALDRI kjøp kattemat på butikken for kattunger. Det er for mye salt og dritt i den maten  :)  (Sier både min veterinær og ledere på dyrebutikken)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 19. juni 2019 den 21.59, Mia00 skrev:

Har selv brukt Royal Canin til kattunger i 7 mnd frem til nå. Ble for dyrt i lengden rett og slett, så byttet til kattunge-for fra Felleskjøpet. Var spent selv, men kattungen elsket det MER enn Royal Canin og vi har gått ned fra 1500 kr i mnd til 400 kr. Anbefaler Felleskjøpet, test det ut for deres egen skyld. Men ALDRI kjøp kattemat på butikken for kattunger. Det er for mye salt og dritt i den maten  :)  (Sier både min veterinær og ledere på dyrebutikken)

Vi får snart kattunge og skal også bruke Matmons Kattunge fra Felleskjøpet. Det inneholder omtrent det samme som Royal Canin, både når det gjelder ingredienser og næringsinnhold. 

Anonymkode: 756b8...2cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vigor and sage brukes her i hus. Kornfritt og ikke alt for dyrt

Anonymkode: 61484...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...