Gå til innhold

Intens kjemi ONS - vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene. Jeg har hatt et par one night stands, men de har vært dårlige, jeg har vært litt stiv og ikke så komfortabel. 

Nå nylig hadde jeg et ONS, men med ekstremt god kjemi. Alt var så naturlig og gikk helt av seg selv. Det var veldig lidenskapelig. Før og etter vi hadde sex lå vi inntil hverandre, holdt i hender og koste. Jeg tror ikke det hadde føltes så naturlig med andre!

Jeg har bare hatt 1 seriøst forhold, og sexen var på høyden med det jeg hadde i forholdet faktisk. Også det var veldig intenst og sterk kjemi

Er det vanlig å ha bra ons? Hvis man har et veldig bra ons, er det sjanse for at det kan utvikle seg til noe mer?

Anonymkode: 91177...410

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex er sex, selv om det var bra. For at dere skal passe sammen i et forhold er det mange andre ting som må stemme og. Kjedelige ting som økonomi og husarbeid til og med 🙂 Men det er jo bare å gi det et forsøk? 

Anonymkode: a4226...7d9

Skrevet

Det kalles flaks. ;)

For å sjekke om du har *skikkelig' flaks bør du levere en lottokupong. Maks 100 kr.

Helt seriøst. Ta kontakt og spør om dere skal møtes igjen, vanlige ONS er i beste fall 'helt greit' så dette bør du følge opp og se om kan føre til noe mer. :)

PS! Tullet ikke med lottoen! Et gyllent prinsipp i gambling er at flaks gjerne kommer i følge.

Skrevet

Jeg har helt fantastisk sex med en (aldri hatt bedre). Vi oppfører oss som vi er kjærester når vi er sammen, men selvfølgelig bare alt som er hyggelig. Vi hadde aldri passa sammen, og det er vi veldig klar over.. Jeg vet også at det kan føles som om det er love of your life når du finner noen du har så bra sex med. Det kan jo hende, verdt ett forsøk tenker jeg!

Skrevet

Det er ikke helt uvanlig å ha god kjemi på ONS. Det kommer bare an på person. Men da er det ofte litt bortkastet at det bare blir med ONS.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene. Jeg har hatt et par one night stands, men de har vært dårlige, jeg har vært litt stiv og ikke så komfortabel. 

Nå nylig hadde jeg et ONS, men med ekstremt god kjemi. Alt var så naturlig og gikk helt av seg selv. Det var veldig lidenskapelig. Før og etter vi hadde sex lå vi inntil hverandre, holdt i hender og koste. Jeg tror ikke det hadde føltes så naturlig med andre!

Jeg har bare hatt 1 seriøst forhold, og sexen var på høyden med det jeg hadde i forholdet faktisk. Også det var veldig intenst og sterk kjemi

Er det vanlig å ha bra ons? Hvis man har et veldig bra ons, er det sjanse for at det kan utvikle seg til noe mer?

Anonymkode: 91177...410

Nei, det er ikke vanlig med god kjemi ved ONS som dere kaller det. Har har det selv én gang, aldri mer. Sexen var dårlig selv om han var både koselig, snill, kjekk, flott og god pikk. Det føltes bare fullstendig feil... Jeg likte det ikke, og jeg har litt mer verdighet enn å fly rundt å knulle gud og hvermann. Kvinnfolk i dag eier ikke verdighet. Knuller rundt å eier ikke selvrespekt i det hele tatt. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Men svarer TS her, og det balet litt på seg. TS: stopp nå før du får rykte på deg. 

Anonymkode: 527c3...500

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg opplevd fantastisk bra sex med en ons så hadde jeg absolutt tatt kontakt igjen! Han må jo ha følt det på samme måte? Har du snakket mer med han? Trenger ikke nødvendigvis utvikle seg til et forhold, men kanskje man kan møtes flere ganger for å ligge sammen. Var dere edru? 

Anonymkode: 754ef...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...