Gå til innhold

Har du stayups ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. eller lange strømper til holder i strømpeskuffa? Og brukes de noen gang?

Anonymkode: 8dd02...456

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du vite det? Runketråd?

Anonymkode: ba1ae...e7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kjøpte et par for noen år siden men bruker bare strømpebukse fordi med stayups blir lårene mine å gnikke mot hverandre og det er kjempeekkelt og klamt. 

Anonymkode: 63a84...0b7

Skrevet

Eier ikke stayups, men strømper og holder har jeg i skuffen ja. Det brukes ved de sjeldne anledninger jeg har kjole eller skjørt på. Foretrekker langbukser i hverdagen siden det er mest komfortabelt og praktisk. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du vite det? Runketråd?

Anonymkode: ba1ae...e7a

He he .., nei. Kun et spørsmål siden jeg har ryddet/flyttet i helgen, og så at jeg gjennom årene har "samlet" opp flere par/pakker som aldri er brukt, det har liksom aldri vært naturlig. Så jeg var vel mest nysgjerrig på om slike strømper er skuffefyll eller om de faktisk brukes i stedet for strømpebukser. 

Skrevet

Ja, jeg bruker stay ups av og til, mest bruker jeg dog strømper og strømpeholder. Mye mer behagelig enn strømpebukse for meg. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bare varme strømpebukser. Syne stayups blir for femi. 

Anonymkode: a7e3d...84e

AnonymBruker
Skrevet
På ‎16‎.‎06‎.‎2019 den 21.08, AnonymBruker skrev:

He he .., nei. Kun et spørsmål siden jeg har ryddet/flyttet i helgen, og så at jeg gjennom årene har "samlet" opp flere par/pakker som aldri er brukt, det har liksom aldri vært naturlig. Så jeg var vel mest nysgjerrig på om slike strømper er skuffefyll eller om de faktisk brukes i stedet for strømpebukser. 

Og da har jeg testet et par ganger på jobb denne uken. De holder seg fint opp og må si de er behagelige på.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...