AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Ser for tiden etter ny jobb og kan egentlig bosette meg hvor jeg vil. Jeg er veldig værsyk og får mye energi når det er sol og klarvær, når det er regn og grått blir jeg trist og giddalaus. Det jeg ser etter er et sted med mye sol om sommeren, og lite vind og ruskevær ellers på året. Andre ting spiller selvfølgelig også inn, men været er faktisk veldig viktig for meg. Så, hvor er været best i landet? Anonymkode: 5d79e...d6f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 2 timer siden, Antoinette skrev: yr.no Når man ikke har så mye å gå ut fra tar det ekstremt mye tid å søke opp mange steder på yr.no og se hva slags vær det er der om våren, sommeren, høsten og vinteren til vanlig. Bedre å høre fra de som har erfaring synes jeg da. Derfor spør jeg her. Anonymkode: e1407...bf6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Været er best på Østlandet, og da kanskje spesielt kysten av Vestfold og Østfold da de ofte slipper ettermiddagsbyger på sommeren som innlandet er mer utsatt for. Pa den annen side er ikke jeg spesielt fan "kystvinter". Anonymkode: dcd4c...27a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #6 Skrevet 16. juni 2019 Sør og Østlandet. Anonymkode: 09a63...1e3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #7 Skrevet 16. juni 2019 Hvis du ikke liker vind burde du holde deg unna kyst og fjell. Øst- og Sørlandet har generelt finest vær, men jeg syns det virker som det er mer storm/flom på Sørlandet Anonymkode: 4ebe2...e1c
herremann Skrevet 16. juni 2019 #8 Skrevet 16. juni 2019 Sør el Østlandet. Sør har mildere vintere, øst har litt varmere somre.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #9 Skrevet 16. juni 2019 Jeg har bodd i Østfold i 17 år og har aldri brydd meg mindre om været, for her er det nesten alltid sol. Jeg skulle faktisk gjerne bodd et sted med mer variert og kjøligere vær. Anonymkode: 005e3...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå