Gå til innhold

Synes du det et innafor å ha sex med andre når du dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om det? 

Anonymkode: e1ad3...048

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men jeg tenker og at da er man ikke oppriktig interessert i den man dater og burde droppe vedkommende. 

Anonymkode: 4295d...705

• Liker 2
Skrevet

Hvis han jeg dater har sex med andre i datingperioden, er han en type fyr jeg helst ikke vil være med, mtp verdier, respekt for andre mennesker etc...

• Liker 3
Skrevet

Nei,da hadde jeg ikke vært nok interessert i han jeg datet, visst jeg gikk og hadde sex med en annen.. Og visst jeg fant ut at en jeg datet hadde en han hadde sex med,så hadde nok jeg kuttet han ut,for da hadde jeg ikke følt at han var så interessert i meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg dater noen, så er det jo i håp om å finne en jeg forelsker meg i, og som kan bli kjæresten min. Har jeg sex med en annen samtidig, så blir det vanskelig å få til. Jeg liker å ha fokus på en av gangen, ellers vil det ikke funke.

Anonymkode: 12ddf...abc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg ikke er innafor i det hele tatt 

Anonymkode: da5b2...eb1

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg fått vite at en date hadde sex med andre, hadde jeg nok tenkt at hun egentlig ikke var klar for å date seriøst. Og selvsagt holdt meg unna. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tatt hatten min å gått hadde jeg fått rede på det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg hadde tenkt det var et åpenbart signal om at han ikke ønsket noe mer med meg, og dermed er dating bortkastet.

Det hadde ikke blitt ja til flere dater.

Anonymkode: 9ad38...e49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Er innafor å ha sex med hvem man vil og når man vil uavhengig om man dater, er singel eller i forhold.

Anonymkode: c3cff...7c2

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Hverken om du er kvinne eller mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymkode: ef714...d7b

• Liker 1
Skrevet

Synes du det et innafor å ha sex med andre når du dater?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis man dater eksklusivt, nei. 

Jeg hadde sex med en annen etter første date (var ikke offisiell date, mer et møte) med min kjæreste. Men vi datet ikke eksklusivt, og helt ærlig trodde jeg ikke det kom til å bli noe forhold der (han virket ikke helt sikker på hva han ville), og da ville ikke jeg sitte på gjerdekanten å vente til han fikk fingeren ut. 

Derimot etter date nr 2, hvor jeg skjønte at det her kanskje kunne bli noe annet over tid, stoppet jeg all kontakt med andre menn. 

Jeg syns ikke det blir riktig ovenfor den andre parten om man dater fler, eller har sex med andre, hvis man dater eksklusivt/over tid. 

Anonymkode: 019ab...d95

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg dater noen, så er det jo i håp om å finne en jeg forelsker meg i, og som kan bli kjæresten min. Har jeg sex med en annen samtidig, så blir det vanskelig å få til. Jeg liker å ha fokus på en av gangen, ellers vil det ikke funke.

Anonymkode: 12ddf...abc

Helt enig. Jeg tror heller ikke noen kunne blitt oppriktig forelsket i meg, dersom de lå med andre. For innsats som skulle blitt brukt på å bli kjent med meg, ville blitt brukt på andre. 

Anonymkode: 4c282...8d7

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Jeg ville aldri gjort det selv, og forventer det samme tilbake. Folk må jo får gjøre som de vil, men da er de ikke riktig mann for meg.

Vet at noen ikke tar den første fasen så seriøst, men for meg er den ganske viktig. Det er da jeg danner meg et bilde av hvem den andre er, og hva slags verdier han har. Hvis han synes det er ok å date flere, eller ha sex med andre, mens han dater meg, så sier det meg at han er useriøs og ikke klar for den forpliktelsen et forhold er. Jeg synes også det viser lite respekt for meg, mine følelser og min tid. 

Jeg vil ha en mann som synes jeg er nok. Da gidder jeg ikke bruke tid på noen som ikke klarer å bestemme seg og holde seg til en om gangen. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Om det er overlapping med EN date, så kanskje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...