Gå til innhold

Kaketopp

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva ville dere gjort om mor/svigermor ville at dere skulle ha dems kaketopp på deres kake (rotete dette her), og at den er direkte stygg og glorete? Sliter så fælt. Tror vi driter i det og har den der fordi det betyr så mye for henne. Ikke noe gøy når de blir så såret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har hatt en plan om hvordan toppen skulle være, er jo det litt kjipt med en svigermor med en "god idé".

Men den kaketoppen er kanskje ikke det viktigste? Syns egentlig det høres ut som du har et avslappet forhold til det hele.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har en annen kaketopp du gjerne vil bruke, pluss at den svigers kommer med er _helt_ jævlig, ville jeg nok trosset gjennom med dine ønsker, er jo ikke svigers sin dag. Men man "må svelge noen kameler" her i livet, så hvis det betyr MYE for henne og lite for deg, ville jeg brukt den....har jo tross alt ikke blitt marsipankake :wink:.

Gjest Anonymous
Skrevet

en liten smurfekommentar over :ler: , men det skjønte du kanskje...

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Tror vi har et ganske så avslappet forhold til dette bryllupsstyret, ja. Vil nødig bli skuffet av at ting ikke blir som vi ønsker, og lett er det om man har for høye forventninger. Vi er tross alt ikke noe mer enn det vi er nå etter vi har giftet oss. Vi er kjærester, venner og elskere. Og det er det, uansett om bi er gift eller ikke.

Er redd mange her inne kommer til å angre på at de ikke tok det mer med ro før og på den store dagen, men det er jo en helt annen diskusjon.

Kaken vår blir veldig enkel. Sjokoladekake med hvit glasur i tre etasjer med roser i hvitt og blått i forskjellige størrelser til pynt. Skal nok klare å gjemme den ene toppen mellom noen roser.

Dersom jeg finner en topp jeg liker veldig godt, så går vi nok for hennes. uansett hvor gyselig den er :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
en liten smurfekommentar over :ler: ' date=' men det skjønte du kanskje...[/quote']

Skjønte det snuppa! Rynket litt på nesa da du nevnte det med marsipankaken. Er jo ikke så mange som har registrert at jeg fikk trumpet gjennom sjokkiskaken ! ! !

Har du lest svaret mitt på Prøvere-forumet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...