Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en skoledum kvinne på 27. Jeg har hatt mange drømmer/ideer gjennom livet, men som jeg har lagt på is. Det er ikke realistisk. 
Jeg gav aldri faen i skolen, men jeg slet med det sosiale og faglig en del. 

Har jobbet i servicebransjen da og trivdes helt greit med det. Men lønnen er vel under lavtlønn. 
Ser de har skoler der du kan utdanne deg til bilselger, men er det faglig tungt? hva er startlønnen og er det vanskelig å få jobb?
Jeg hadde bildilla til jeg var sånn 25, jeg kan jo litt om bil men er jo ingen mekaniker. 

Anonymkode: 587a5...d80

Skrevet

Må vel bare lese seg opp og være interessert. Veldig mange bilselgere er tidligere bilmekanikere ser jeg. 

Sikkert en fordel men menneskebehandling er nok like bra.

Menn kjøper bil, men kona sier ja eller nei. Å kunne behandle konene er viktigere enn å kunne skifte bremseklosser innen salg. Tror jeg ihvertfall...

AnonymBruker
Skrevet

For å være bilselger må du kunne avslutte salg. Du må gjøre inntrykk, være overbevisende, sjarmerende og overtalende. Du skal håndhilse på og framstå som troverdig dagen lang og du må prestere.

For å lykkes som toppselger bør du også ha god kjennskap til mennesketyper, innsikt i psykologi og ha en kynnisk selgermentalitet hvor gjennomføring av salg er målet som helliggjør alle midler. 

Konkurransen i bilbransjen er knallhard og det er forventet at du er resultatorientert og alt det fører med seg. Lykke til.

Anonymkode: 8df36...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...