AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Ferieplanene på jobb ble lagt for noen måneder siden. Jeg ble tilbudt mer ferie i juni enn jeg hadde behov for, og jeg tok derfor kun en uke med ferie. Må nevne at på jobben er det ikke slik at det blir sattbinn ferievikarer da det som regel er mye mindre å gjøre om sommeren. På grunn av problemer i familien så angrer jeg nå på at jeg ikke tok to uker slik jeg ble tilbudt. Jeg vurderer derfor å be om å få ta en uke til likevel. Dette blir dog veldig kort varsel og jeg er usikker på hvordan det vil bli mottatt. Jeg kommer selvsagt til å legge det frem på en ordentlig måte og jeg aksepterer det dersom jeg får nei. Men jeg er redd for at bare det å spørre er dumt. Trenger å høre andres meninger her! Anonymkode: 2eb1c...ece
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Det er bare å spørre. Leder har nok forståelse for at behovet har endret seg Anonymkode: 61669...03b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Forklar omstendighetene og spør fint. Si du vet det er sent å spørre, men at du tenkte du vil høre om det er en mulighet likevel. Vanligvis vil de fleste ha ferie i juli/august, så om dere ikke mangler folk er det nok sjans for å få ja. Anonymkode: b7e51...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 Er vel bare å spørre det Anonymkode: 18570...62f
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Husk at du trenger ikke gå i detalj - du kan si at det har skjedd noe i familien som gjør at du kunne trengt noen dager ferie akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 Herrefred... det er nå bare å spørre! Du får enten ja eller nei... enkelt og greit! Anonymkode: fa04e...363 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå