Gå til innhold

Ja, jeg hater sommeren.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg misliker med sommeren, er 30+ grader. Det er for varmt for meg. Kjøligere temperaturer mellom 20-25 er passelig. Men også fest og fyll der folk fester med åpne vinduer med høy musikk og skråler og skriker er plagsomt. Men sammenkomster hvor folk bare prater, flirer og hygger seg ute det er bare koselig å høre på.

Anonymkode: 5c5b5...29a

AnonymBruker
Skrevet

Men søren klype. På onsdag skulle det bli 13 grader her, nå er det oppjustert til 20. Og neste fredag skal det bli 26 igjen. Snakker om å helle varmt vann i årene på folk.

Anonymkode: d38ce...081

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives veldig godt om sommeren, synes rett og slett at livet er enklere og mer behagelig da🙂 Skal ikke si at jeg hater vinteren - det er bare en årstid, og jeg spanderer ikke så sterke følelser på den 😉 Men - hadde jeg kunnet gått i hi om vinteren og bare våknet for å spise litt og se på Netflix, og fått med meg advent jul og nyttår, så hadde det passet meg perfekt! Jeg er en skikkelig frossenpinn og synes det er tungvint og upraktisk å måtte på med flere lag ull og dun hver gang jeg må ut. Mørkt og trist er det også, slett ikke alltid det kommer snø her jeg bor. Foretrekker definitivt sommeren ☀️

AnonymBruker
Skrevet

Det regner! 😃 Dette var heller ikke varslet, er det da lov å håpe at det senker temperaturen noe? Eller er det bare et blaff?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det regner! 😃 Dette var heller ikke varslet, er det da lov å håpe at det senker temperaturen noe? Eller er det bare et blaff?

Her sank tempen fra grusomme 30 til behagelige 19 grader på en time takket være regnet. :hoppendeglad: Herlig! Blir svalt og godt i natt nå håper jeg. 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt like relevant som for to år siden.

Anonymkode: 4fb6e...d0a

Skrevet

Elsker sommeren!! :sol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler Finnmark for alle som synes sommeren er for varm.

De ti årene jeg bodde det, var 20 grader virkelig varmt. Sommer i Finnmark er 13-18 grader med en eksepsjonell varm uke (20-28 grader) noen få sommere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ops2 skrev (9 minutter siden):

Jeg anbefaler Finnmark for alle som synes sommeren er for varm.

De ti årene jeg bodde det, var 20 grader virkelig varmt. Sommer i Finnmark er 13-18 grader med en eksepsjonell varm uke (20-28 grader) noen få sommere.

Det høres nydelig ut. Men det er ikke bare å flytte til Finnmark og nytte livet. Hva jobbet du med?

Anonymkode: 4fb6e...d0a

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg liker veldig godt sommeren,  det er mer behagelig med varmt vær enn kaldt vær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...