Gå til innhold

Ja, jeg hater sommeren.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe med hele stemningen jeg ikke liker. Når «alle» har fri, blir de så forferdelig bråkete. Hva er greia? Kan man ikke få ha det stille og godt, uten at noen på død og liv må kjøre rundt med mest mulig lyd på motoren, eller bassen på fullt? Det er faktisk plagsomt.

Anonymkode: f1247...227

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, kunne ikke skrevet det bedre selv. HATER denne tiden. Alt blir så høylytt og irriterende. Svette folk overalt, overbefolket pga turisme fordi alle skal på Trolltunga og se fjordene. Det blir ikke ordentlig mørkt heller, savner kveldstiden.

Liker virkelig ikke sommeren, og jeg blir generelt i dårlig humør.

Anonymkode: 9f87e...549

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER sommeren!! Gidder ikke å bruke en kalori på å irritere meg over hva andre mennesker tar seg til.

Anonymkode: e9c73...4de

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKER sommeren!! Gidder ikke å bruke en kalori på å irritere meg over hva andre mennesker tar seg til.

Anonymkode: e9c73...4de

Sommeren er nok fin når man er frisk og ellers har det bra. Ellers blir det bare irritierende

• Liker 6
Skrevet

Det beste med sommeren er den deilige, dvale og søte høst som kommer etterpå ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Juks skrev:

Det beste med sommeren er den deilige, dvale og søte høst som kommer etterpå ;) 

Enig! Men synd at den fine høsten er så kort før sprengkulda kommer. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg hater vinteren 🙂 Men elsker sommeren. Godt det fins en årstid for alle!

Anonymkode: 04a21...262

• Liker 8
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Juks
Skrevet

Det jeg misliker mest med sommeren er "kosepresset", man skal liksom kose seg, være blid og sosial hver bidige dag. Og er man ikke sosial burde man i hvert fall luke i hagen, male huset eller ha laget en fancy salat i løpet av dagen. Det er nesten som at man bør skamme seg hvis man velger å ligge inne på sofaen og spiser ostepop og se serier en hel sommerdag. 

Elsker når høsten kommer og man kan holde seg innendørs med god samvittighet og ikke bry seg om hva andre bruker tiden på.

• Liker 21
Skrevet

Fredag 21 juni er det sommersolverv og så går det andre veien igjen. Sommeren er bra den, men de bråkete folkene
kan jeg også godt være uten. De som må leve med gassen i bånn, ha med seg alt og legge ut bilder av det i tillegg.
Jeg blir sliten av turbofolkene, så jeg holder meg unna dem. :) 

• Liker 5
Gjest MyzTeri
Skrevet
17 minutter siden, Ella1 skrev:

Det jeg misliker mest med sommeren er "kosepresset", man skal liksom kose seg, være blid og sosial hver bidige dag. Og er man ikke sosial burde man i hvert fall luke i hagen, male huset eller ha laget en fancy salat i løpet av dagen. Det er nesten som at man bør skamme seg hvis man velger å ligge inne på sofaen og spiser ostepop og se serier en hel sommerdag. 

Elsker når høsten kommer og man kan holde seg innendørs med god samvittighet og ikke bry seg om hva andre bruker tiden på.

Jeg klarer ikke all den sola, og det å skulle være ute å ligge å kose seg i sola🤣. Sola steiker og alle bare "nydelig vær!!!! Vi skal grille", alle skal være ute osv. Og jeg sitter her inne med mitt AC og elsker på livet. Noen må jo se på netflix også i finværet, den oppgaven kan jeg ta.

Når klokka bli ca nå, DA går jeg ut og klipper plen og sånne ting. Til irritasjon for enkelte naboer. Men jeg tenker det at de irriterer meg hele dagen, også i helgene, fra 7 om mårraen med unger som skriker og hopper på trampolina. Alt jeg gjør er å bromme med gressklipperen og banne litt når jeg kjører meg fast.

Er egentlig ikke så nøye med været for min del når jeg tenker meg om. Jeg liker at jeg kan bruke joggesko og at det er ca så varmt ute at jeg ikke trenger jakke.

AnonymBruker
Skrevet

Je er naturist og jeg bruker å luke i hagen i Evas drakt. Beste med hele sommeren er at man kan vise rævhullet sitt til naboene. 

Anonymkode: 242e6...882

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er noe med hele stemningen jeg ikke liker. Når «alle» har fri, blir de så forferdelig bråkete. Hva er greia? Kan man ikke få ha det stille og godt, uten at noen på død og liv må kjøre rundt med mest mulig lyd på motoren, eller bassen på fullt? Det er faktisk plagsomt.

Anonymkode: f1247...227

Enig. For varmt, for lyst, for mye av alt. Foretrekker å se folk godt påkledt. Teller dagene til sola snur. 😄 

Anonymkode: d38ce...081

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Ella1 skrev:

Det hørtes trist ut... Og du høres bitter ut... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sommeren, og HATER høst og vinter. Kjenner at jeg blir sur   av å tenke på det. Da er det greit å spare opp penger til 14 dager i syden i løpet av vinteren. 

Anonymkode: 18a14...f8a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

ELSKER SOMMEREN🌞

Hater vinteren på grunn av den er så kald og lite trivelig når man går ut døren. Men når sommeren kommer så hører man at både dyr og folk lever for fult ut, og nyter harmonisk sommeren. Sommeren har så myyyye mer og gi og by på hva enn vinteren.

Anonymkode: 78d10...5e5

• Liker 6
Skrevet

sommeren er grei nok, med unntak av insektene og varmen. vinteren er grei nok, med unntak av snømåking og kulden. liker best vår og høst jeg.

• Liker 1
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

..

Endret av middagshøyden
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, bobler skrev:

sommeren er grei nok, med unntak av insektene og varmen. vinteren er grei nok, med unntak av snømåking og kulden. liker best vår og høst jeg.

Liker best vår jeg også 🐣 se naturen komme til liv og så flott å se at naturen vet hva den skal gjøre hvert år. 

Anonymkode: 18a14...f8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Gumman87 said:

Det hørtes trist ut... Og du høres bitter ut... 

Hvorfor det? Det er sånn hun tenker og føler det. Slutt å vær så frekk mot folk! 

Anonymkode: 0bf81...f23

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...