AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Hei! Er i skatteklasse 1, har enkeltmannsforetak og vanlig jobb i staten og har fått skattemelding om penger til gode. Hadde ingen tilføyelser så endret ikke på meldingen, men har ikke fått melding selve skatteoppgjøret. Har noen av dere fått skatteoppgjøret i innboks? Noen som har opplevd å få skattepenger utbetalt i første pulje i juni selv om de har næring/ ENK ved siden av? Anonymkode: cf7ac...de2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Må tilføye at det ikke var inntekter i ENK som skulle skattes av Anonymkode: cf7ac...de2
Tjukk Norris Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Er det ikke sånn at alle næringsdrivende får oppgjøret ca oktober? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 Men er den regelen absolutt? Jeg hadde som sagt ikke inntekt i enkeltmannsforetaket i 2018 selv om jeg står reg. Med ett. anyone?? Anonymkode: cf7ac...de2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Aldri hørt om at noen med ENK har fått det i juni. Tidligst august, er min erfaring. Samboeren min har også et lite ENK med lite/ingen skattbar inntekt - men han har aldri fått oppgjøret før august. Anonymkode: 719f3...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #6 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er den regelen absolutt? Jeg hadde som sagt ikke inntekt i enkeltmannsforetaket i 2018 selv om jeg står reg. Med ett. anyone?? Anonymkode: cf7ac...de2 Er du registrert med ENK så blir du vel uansett regnet som selvstendig næringsdrivende og oppgjøret kommer tidligst i august. Anonymkode: 383c0...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #7 Skrevet 16. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er den regelen absolutt? Jeg hadde som sagt ikke inntekt i enkeltmannsforetaket i 2018 selv om jeg står reg. Med ett. anyone?? Anonymkode: cf7ac...de2 Har du hørt med S + 🐱 + E + + A + + N? Anonymkode: 166ae...5cf 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #8 Skrevet 16. juni 2019 Faen..da har jeg driti meg skikkelig ut med tanke på at jeg drar på ferie torsdag, tok for gitt at jeg skulle få i juni.. er det mulig.. skal ringe skatteetaten i morgen, men de kan visst ikke opplyse før utbetaling. F***!! Anonymkode: cf7ac...de2
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. juni 2019 #9 Skrevet 16. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du registrert med ENK så blir du vel uansett regnet som selvstendig næringsdrivende og oppgjøret kommer tidligst i august. Anonymkode: 383c0...fd9 👆🏻
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. juni 2019 #10 Skrevet 16. juni 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faen..da har jeg driti meg skikkelig ut med tanke på at jeg drar på ferie torsdag, tok for gitt at jeg skulle få i juni.. er det mulig.. skal ringe skatteetaten i morgen, men de kan visst ikke opplyse før utbetaling. F***!! Anonymkode: cf7ac...de2 Du får ikke pengene før. Men om du vet nøyaktig hva du får så kan du vel bare bruke kredittkortet og betale tilbake i august? Endret 16. juni 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #11 Skrevet 16. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Faen..da har jeg driti meg skikkelig ut med tanke på at jeg drar på ferie torsdag, tok for gitt at jeg skulle få i juni.. er det mulig.. skal ringe skatteetaten i morgen, men de kan visst ikke opplyse før utbetaling. F***!! Anonymkode: cf7ac...de2 Vanlige skattebetalere kan jo også få utsatt utbetalingen til høsten, så hvis man trenger pengene i juni må man unngå å spare i skatt. Anonymkode: 145d6...1d2 3
Anim92 Skrevet 17. juni 2019 #12 Skrevet 17. juni 2019 Jeg har hatt enk tidligere, men ikke med skattbar inntekt. Alltid fått i juni... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå