AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Hva kan jeg gjøre med det? Jeg vil jo at begge foreldrene mine skal ha det bra, men begge har det jo helt fælt. Moren min har aldri vært glad heter det, og hun blir stadig sinna over feil som faren min gjorde for 30 år siden. Faren min sliter med helsa og klarer ikke dette mere, men er økonomisk avhengig av moren min fordi han har takket nei til lønn slik at hun kunne få lønn. Moren min går nesten konstant og hinter til ting som gjør henne sinna. Det er ikke bare bare å lukke ører og øyne. Hva gjør man? Jeg blir fysisk dårlig. Blir varm i brystet og småkvalm og sliter kraftig med å konsentrere meg. Sliter med å glede meg over ting også. Får liksom ikke distrahert meg heller. Anonymkode: 7d58d...2da
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Hvor gammel er du, bor du hjemme.. Min mor klaget alltid pp far, riktig nok med god grunn, men jeg forstod ikke hvorfor hun skulle bli for enhver pris, hun ringte ofte etter jeg flyttet for meg selv og kkaggde og kkagde. Jeg sa ifra at nå var det n o k kkaging, at hun fikk heller gp fra han, for han kom i k k e til å bli annerledes og at jeg ble utslitt av å høre på alt.. Sa hun måtte finne andre å klage til. Sett ned foten du også 💚💚 Anonymkode: 94c24...2d4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Jeg er egentlig for gammel for at det skal påvirke meg på denne måten. Bor for meg selv, men det dukker opp på Facebook, på meldinger, når jeg er på besøk og når vi snakker sammen. Jeg kan forstå at hun ble sur de gangene, men ikke for evig tid og alltid, og ikke såpass intenst. Det er liksom ingenting som kan gjøre det godt igjen. TS Anonymkode: 7d58d...2da
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg gjøre med det? Jeg vil jo at begge foreldrene mine skal ha det bra, men begge har det jo helt fælt. Moren min har aldri vært glad heter det, og hun blir stadig sinna over feil som faren min gjorde for 30 år siden. Faren min sliter med helsa og klarer ikke dette mere, men er økonomisk avhengig av moren min fordi han har takket nei til lønn slik at hun kunne få lønn. Moren min går nesten konstant og hinter til ting som gjør henne sinna. Det er ikke bare bare å lukke ører og øyne. Hva gjør man? Jeg blir fysisk dårlig. Blir varm i brystet og småkvalm og sliter kraftig med å konsentrere meg. Sliter med å glede meg over ting også. Får liksom ikke distrahert meg heller. Anonymkode: 7d58d...2da Kan du vise dem dette? Sånn skal du ikke trenge å ha det. Anonymkode: 3d4b3...cae 1
Sensi Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 Moren din er blitt bitter. Hun trenger hjelp til å legge ting bak seg. Snakk med henne. Hva skal til for at hun skal klare å legge dette bak seg? Du bør kanskje som noen sier her sette med foten. Du trenger ikke høre på klagingen. Foreldrene dine bør bestemme seg for hva de vil. Jobbe seg gjennom utfordringene eller fortsette med å være miserable. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 send inn oppsigelse! Anonymkode: 09509...08b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Faren min har jo veldig lyst å bli ferdig med dette. Moren min klarer bare ikke, men hun har dager hvor hun snakker som at hun har lagt det bak seg.. da er hun sur på moren sin som mishandlet henne. Hun har sagt at det er greit å ha noen knagger å henge sinnet på. Har litt inntrykk av at hun er sint bare for å være sint, og så har hun så veldig mange ting hun er bitter over at hun ikke finner ut hva hun EGENTLIG er sint på. Jeg vet ikke om det gir mening. Hun har vært hos psykolog som sier det ikke feiler henne noe.. hun sa til og med at moren min kunne blitt psykolog, og det synes jeg er litt merkelig. Jeg har nevnt at jeg synes dette er ubehagelig (ikke det at jeg blir dårlig), men ser ikke ut som det hjelper noe. TS Anonymkode: 7d58d...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå