AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Jeg føler meg så ensom. Til tross for at jeg har noen venner, også noen spredt utover landet, så føler jeg ikke at noen egentlig bryr seg om meg. Jeg føler meg mislykka. I dag er det fint vær og det forsterker det hele. Jeg skal studere til høsten, men jeg er redd situasjonen forblir slik. Dette spesielt ettersom jeg så sterkt har begynt å tvile på meg selv. Jeg har liksom alltid likt å være sosial, så jeg prøver å ta tak i hvorfor ingen virker å bry seg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. J23 Anonymkode: 6bc1a...c15 1
artigmedsex Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Kan hende det er fordi du er en introvert og passiv person som lett blir oversett og glemt. I tillegg kan du ha høye forventninger til hvor mye andre seg skal bry seg om deg. Det kan også hende du kun legger merke til de gangene du blir glemt, men ikke registerer de gangene du blir inkludert, og det fordi du har en lav selvfølelse og kun ubevisst leter etter bekrefelser på hva du tror. Bare noen tanker jeg har, med bakgrunn i en holdning om at folk flest ikke bevisst ekskluderer andre uten at det er veldig gode grunner til det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Jeg er litt eldre enn deg og har ingen ordentlige venner. Sliter litt med sosial angst. Jeg skal også begynne å studere til høsten, delvis for å få meg noen flere venner. Vær med på fadder uken så blir man lett kjent med de andre på studiet. Gjorde den tabben å ikke være med på fadder uka når jeg studerte sist. Ble vanskelig å bli kjent med noen etter det. Mvh G27 Anonymkode: 4724c...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå