Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket fildelingsprogram bruker dere?

Hva vil dere anbefale?

Vil ha noe som er mest mulig sikkert med tanke på spyware og virius. :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg tror jeg har prøvd de fleste av de store, men har endt opp med Bearshare. Det som er dumt med Bearshare, er at du må godta et lite reklameprogram på maskinen hvis du vil bruke gratisversjonen. Men det løste jeg ved å bruke gratisversjonen til å laste ned en piratkopi av betalversjonen, og så installerte jeg denne istedet :wink:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Glemte en ting: ikke bruk Kazaa! Da får du så mye dritt (spyware o.l.) inn på maskinen

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med limewire.

Er gratis (man får opp et lite registreringsvindu hver gang, men det er bare å velge senere)

Stopper ødelagte filer.

Stopper filer som kan inneholde virus.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg bruker Warez: www.warez.com Jeg er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Bruker emule. fikk mange gode barnefilmer via emule. Så mine erfaringer med emule er at den er veldig treg, men jeg får tak i mange norsk ting der :)

Ellers utforsker jeg LimeWire nå. den ser bra ut

Skrevet

eMule er treeeeeg, men har godt utvalg :)

Skrevet

Det aller sikreste og beste er vel bittorrent. man har også størst utvalg der.

Skrevet
Det aller sikreste og beste er vel bittorrent. man har også størst utvalg der.

I beg to differ. På BitTorrent er man avhengig av hva som blir "gitt ut" til enhver tid. Det finnes ingen fornuftig søkefunksjon, og ting kan bli utdatert. Jeg synes utvalget er bedre på eMule. Og så veldig sikkert er det vel ikke. Men det er helt klart et av de kjappeste fildelingene og egentlig forholdsvis enkelt for nybegynnere. Alt har fordeler og ulemper.

Gjest Starya
Skrevet

Jeg foretrekker DC++. Søk i forumet, så finner du masse info om det, om du er interessert.

Skrevet
I beg to differ. På BitTorrent er man avhengig av hva som blir "gitt ut" til enhver tid. Det finnes ingen fornuftig søkefunksjon, [...]

Det med søkefunksjon - exeem (og exeem lite) er vel eit forsøk på å bruka bittorrent på same måte som andre fildelingsprogram, at du ikkje er avhengig av å finna sider med torrent-filer, men berre søker direkte i programmet.

Har ikkje prøvd det sjølv, så eg veit ikkje kor godt det fungerer.

Skrevet

Noen som har erfaring med Morpheus?

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har prøvd Morpheus, men syns det gikk TREGT å laste ned filer :-? . Men jeg fant alt jeg ville ha der, så godt utvalg er det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med limewire.

Er gratis (man får opp et lite registreringsvindu hver gang, men det er bare å velge senere)

Stopper ødelagte filer.

Stopper filer som kan inneholde virus.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...