Gjest ikke flink Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Hei, Jeg er en jente som trenger litt hjelp. Er nemlig ikke så veldig flink til å shoppe, og blir veldig forvirret npr jeg kommer inn i en butikk. Finner aldri noen ting. Nå trenger jeg et antrekk for en natt på byen. Ikke for casual, men heller ikke stivpynta (gallakjole osv). Men jeg må ta meg bra ut! Jeans? Skjørt? Kjole? Farger? Hva synes dere? Må vel kanskje nevne at jeg er ikke helt ung lenger, blir 30 om noen måneder. Men ser veldig ung ut, er slank, 165 cm høy, brunt langt hår og blå øyne. HJELP!
Alterna Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Jeans, pene sko/støvletter utenpå og en fin topp med noe glitter eller liknende på. :rosasmil:
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Jeans' date=' pene sko/støvletter utenpå og en fin topp med noe glitter eller liknende på. :rosasmil:[/quote'] Hadde faktisk tenkt å skrive noe lignende selv.
Gjest ikke flink Skrevet 1. mai 2005 #4 Skrevet 1. mai 2005 Takk for svar og godt tips! :-) Hadde tenkt på et slikt antrekk selv, men må nok avgårde for å kjøpe et nytt par jeans. Men jeg ser også at veeeeldig mange har jeans og topp på byen, så jeg tenkte også å ha noe annet å variere i.....? Blir litt kjedelig å gå i jeans hver eneste helg :-?
Aurora20 Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 IKKE glitter hvertfall Det er UT nå, selv om veldig mange bruker det. Da skiller du deg heller ikke spesielt ut, hvis alle går med det, og det er vel det du ønsker, ikke sant?
Gjest siri piri Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 hva enn du prøver på som du føler deg litt mer sexy/pynta i enn vanlig kanskje? men det er viktig at du føler deg bekvem og at det er 'deg'. det første jeg tenkte var noen kule jeans som du føler sitter fint, en pen topp (hva med litt 'flagrende', littegranne utringet med skråsnitt el l?) synes sånne babydoll snitt topper, eller hva det heter, kan være kule til byen, gjerne i en knæsj farge. men kulest følte jeg meg da jeg troppet opp i saggete hullejeans, en gammel 70talls rød treningsjakke, lite sminke og bustete sveis. (på en fest hvor jeg VISSTE alle jentene ville troppe opp i trange jeans, svart utringet topp, blonde hestehaler og sølvring-øredobber!)
Gjest Lito Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Bruk kjole, det er så mange fine kjoler i handelen. Jeg bruker mye kjole og litt skjørt, nesten ikke jeans nå om sommeren.
Gjest Seleena Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 Det er veldig in med kjoler i vår/sommer og dette er kjempefint å kombinere med jeans. Kjøpt en kort kjole med blomster på, bruk yndlingsjeansen din som du bretter litt opp, og gå i lave sandaler/pensko/"dukkesko". Ha smykker med forskjellige lengder, farger og fasong og et søtt lett skjerf/bånd i håret. Kjemperomantisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå