AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Igår var vi invitert i bursdagsselskap til venninna mi, hun fyller 30. Selskapet startet kl 16 så gjestene kom da, men INGENTING var klart. venninna mi dro bare å vasa rundt mens hun lot gjestene ordne til selskapet. Hun hadde bare kjøpt inn en grill som en av gjestene måtte sette opp å begynne å grille maten, da det endelig var mat i sånn 11 tida på kvelden så orka ikke venninna mi som feiret å spise nesten engang? I tillegg ble hun sur på alt og alle fordi at folk maste om når tid det var mat, å at folk vurderte sia hun ble så sur sia folk maste. Kjenner jeg er litt småirritert på henne, føler jeg har et litt nytt syn på henne å burde kanskje si ifra? Anonymkode: 95e2d...65f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Siden det tross alt var bursdagen hennes, så kan dere kanskje være litt rause med henne? Kanskje hun hadde håper på litt mer bidrag fra dere? Altså, jeg synes ikke at oppførselen hennes var en vertinne verdig - men jeg synes ikke gjestene oppførte seg så fint heller, ved å gå rundt å klage på at når maten kom og slik. Dere virker jo utrolig tafatte hele gjengen! Hvis alle hadde hjulpet til hadde det ikke tatt SJU timer å få maten på bordet altså. Det er jo helt utrolig at det går an! Hvis grillen var så vanskelig å montere kunne vel noen tatt ansvar og reise å få kjøpt et par engangsgriller. Dårlig av henne å ikke forberede noe, men dette kunne vært fikset uten at alle ble sure... Hun hadde tydeligvis en dårlig dag, og det skal man tilgi folk. Siden hun tydeligvis ikke er slik til vanlig (?) Anonymkode: ca1c7...da3 28
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden det tross alt var bursdagen hennes, så kan dere kanskje være litt rause med henne? Kanskje hun hadde håper på litt mer bidrag fra dere? Altså, jeg synes ikke at oppførselen hennes var en vertinne verdig - men jeg synes ikke gjestene oppførte seg så fint heller, ved å gå rundt å klage på at når maten kom og slik. Dere virker jo utrolig tafatte hele gjengen! Hvis alle hadde hjulpet til hadde det ikke tatt SJU timer å få maten på bordet altså. Det er jo helt utrolig at det går an! Hvis grillen var så vanskelig å montere kunne vel noen tatt ansvar og reise å få kjøpt et par engangsgriller. Dårlig av henne å ikke forberede noe, men dette kunne vært fikset uten at alle ble sure... Hun hadde tydeligvis en dårlig dag, og det skal man tilgi folk. Siden hun tydeligvis ikke er slik til vanlig (?) Anonymkode: ca1c7...da3 Når man er invitert i et selskap som begynner kl 4 så synes jeg at ting burde vært stellt istand, min venninne gikk bare rundt å tullet å tok selfier med venninner mens enkelte måtte sitte å lage til maten å fikse grillen? Synes helt ærlig at man ikke inviterer noen til et selskap for at folk skal tjene deg. å mener det er helt naturlig å begynne å spørre etter maten når man kanskje har skippa middag fordi man ble invitert til grilling kl 4? så starter ikke grillinga før 11. Da er det litt ok å bli utolmodige Anonymkode: 95e2d...65f 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Litt av en gjeng som brukte så mange timer på å ordne med grill og mat! Satt dere bare der og ventet på at hun alene skulle fikse dette? Hun kunne sikkert forberedt litt, men jeg syns dere som venner virker utrolig lite hjelpsomme og tafatte! Hun hadde bursdag og da trår dere til. Anonymkode: e5d72...f0c 18
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #6 Skrevet 16. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når man er invitert i et selskap som begynner kl 4 så synes jeg at ting burde vært stellt istand, min venninne gikk bare rundt å tullet å tok selfier med venninner mens enkelte måtte sitte å lage til maten å fikse grillen? Synes helt ærlig at man ikke inviterer noen til et selskap for at folk skal tjene deg. å mener det er helt naturlig å begynne å spørre etter maten når man kanskje har skippa middag fordi man ble invitert til grilling kl 4? så starter ikke grillinga før 11. Da er det litt ok å bli utolmodige Anonymkode: 95e2d...65f Jeg er for så vidt ikke uenig i at man kunne forvente at ting er forberedt. Jeg hadde nok også vært litt skuffet over så dårlig vertskap. MEN når man kommer og det viser seg at vertskapet er ubrukelig - så tar man jo grep for å «redde festen»? Få maten på grillen, øl på bordet og på med Spotify! Så vanskelig er det jo ikke å få til en fest? Man står jo ikke å venter i sju timer, klager og er sur uten å ta grep? Hvor lang tid kan det ta å montere en grill? Hvorfor dro ingen for å kjøpe engangsgriller? Hvorfor tok ingen av dere ansvar når vertinnen ikke gjorde det? Dere er jo venner eller? Dere var jo der for å feire venninnen deres. Ok, så var hun en ubrukelig vertinne. Men da kunne jo dere være gode venner, stille opp og hindre at festen ble en katastrofe? I stedet ble alle sure og skuffet... Så får man jo heller revurdere vennskapet da, hvis dette ikke var en engangshendelse. Men der og da, så løser man det bare! Anonymkode: ca1c7...da3 17
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #7 Skrevet 16. juni 2019 Tok det så lang tid å sette opp en grill? 😂 Anonymkode: 8767d...017 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #8 Skrevet 16. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er for så vidt ikke uenig i at man kunne forvente at ting er forberedt. Jeg hadde nok også vært litt skuffet over så dårlig vertskap. MEN når man kommer og det viser seg at vertskapet er ubrukelig - så tar man jo grep for å «redde festen»? Få maten på grillen, øl på bordet og på med Spotify! Så vanskelig er det jo ikke å få til en fest? Man står jo ikke å venter i sju timer, klager og er sur uten å ta grep? Hvor lang tid kan det ta å montere en grill? Hvorfor dro ingen for å kjøpe engangsgriller? Hvorfor tok ingen av dere ansvar når vertinnen ikke gjorde det? Dere er jo venner eller? Dere var jo der for å feire venninnen deres. Ok, så var hun en ubrukelig vertinne. Men da kunne jo dere være gode venner, stille opp og hindre at festen ble en katastrofe? I stedet ble alle sure og skuffet... Så får man jo heller revurdere vennskapet da, hvis dette ikke var en engangshendelse. Men der og da, så løser man det bare! Anonymkode: ca1c7...da3 Okei det var vi som fikset grillmaten og alt, å grillen ble montert etterhvert. vi gjorde alt vi kunne men maten var ikke ferdig laget engang. ingen var sure, men vi var ganske slitne etter å gå timevis uten at noe skjedde. Anonymkode: 95e2d...65f
Gjest wildfig Skrevet 16. juni 2019 #9 Skrevet 16. juni 2019 Ikke lett å være vertinne når man har ubrukelige gjester 😂 Glad jeg har venner som gladelig ville hjulpet til
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #10 Skrevet 16. juni 2019 Skjønner du ble irritert. Hun var en elendig vert. Ikke vanlig å være så tafatt. Anonymkode: c9880...d95 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #11 Skrevet 16. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei det var vi som fikset grillmaten og alt, å grillen ble montert etterhvert. vi gjorde alt vi kunne men maten var ikke ferdig laget engang. ingen var sure, men vi var ganske slitne etter å gå timevis uten at noe skjedde. Anonymkode: 95e2d...65f Hvordan ordnet med grillmaten? Hadde dere det med? Takk dere selv som ikke har evner til å sette opp en grill og grille maten. Mye rart å lese her noen ganger. Anonymkode: e5d72...f0c 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #12 Skrevet 16. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei det var vi som fikset grillmaten og alt, å grillen ble montert etterhvert. vi gjorde alt vi kunne men maten var ikke ferdig laget engang. ingen var sure, men vi var ganske slitne etter å gå timevis uten at noe skjedde. Anonymkode: 95e2d...65f Hvis alle gjestene gjorde alt de kunne... Hvordan kunne det ta sju timer å få maten på bordet? Skulle dere ha helstekt gris på grillen eller noe? Grillmat er da ikke noe man må lage på forhånd.... Det er jo bare å fyre opp grillen og legge det på...? Det tar jo ikke timesvis å kaste sammen en potetsalat, grønn salat og noen grillspyd liksom... Anonymkode: ca1c7...da3 7
vintage Skrevet 16. juni 2019 #13 Skrevet 16. juni 2019 Om hundre år er allting glemt - eller i dette tilfellet bør det være glemt allerede utpå ettermiddagen i morgen, til tross for at det var "katastrofalt" 😅 Dårlig venninne er du også, som klarer å få et nytt syn på venninnen din etter en slik kveld. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #14 Skrevet 16. juni 2019 Hun høres ut som en særdeles ufordragelig person, og har enormt mye å lære i rollen som vertinne. Skulle hun vært min venninne, måtte hun ha hatt veldig mange andre gode egenskaper, for dette høres jo tragisk ut. Anonymkode: 2d5b4...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #15 Skrevet 16. juni 2019 Rimelig spesielt å invitere til grilling - der gjestene må montere grillen! Anonymkode: 6393e...efd 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #16 Skrevet 16. juni 2019 Haha, uff. Hos oss pleier vi å invitere til klokken tre og da starter vi grillen da. Så maten bli jo kanskje rundt 16. Vi pleier å ta velkomstdrink, åpne gavene, sette frem tilbehøret ogsånt i mellomtiden. Men syv timer er vel ganske ekstremt 🙈 Anonymkode: f0d2f...6fb
Missy77 Skrevet 16. juni 2019 #18 Skrevet 16. juni 2019 Skulle gitt mye for å ha vært flue på veggen der. 😂🙈 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #19 Skrevet 17. juni 2019 Ser d for meg.. Alle står bare å ser på grillen og lurer på om noen andre skal fikse det hele. Hvem satte på grillen og grillet kjøttet da ts? Og fikk dere tilbehør? Hvem dekket på? Anonymkode: 79d77...1ef
Sinsiew Skrevet 17. juni 2019 #20 Skrevet 17. juni 2019 Selvfølgelig kunne hun ordnet grillen, men jeg tar det for gitt at voksne folk kan grille sin egen mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå