1 barns mamma Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Heisann, jeg visste ikke helt ossen jeg skulle skrive den over teksten men. Jeg lurte litt på egentlig. For på en eggløsningstest manual står det hvor lang tid etter positiv test ca eggløsning finner sted, men det jeg lurer litt på er om noen som vet om egget har sluppet når eggløsningstesten er negativ eller om eggløsningen er ferdig når testen er negativ? Om noen vet det så gjærne hive inn ett svar😅 eller har en mening bare.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Egget er sluppet når testen er negativ, eller rundt der. Det varierer faktisk, noen slipper tidlig, noen på «normalen» og noen litt etter. Generelt sett så tenker jeg at så lenge jeg har sex når den er positiv, så treffer jeg uansett da sperm kan leve inni livmor i flere dager. (Så legger jeg jo også inn flere «aksjer» både før, under og etter😅) Egget lever også litt etter eggløsning, så håpet er ikke ute med første negative. Sikkert litt mer info enn bare det du lurte på, men håper du får noe ut av det jeg skriver😄 Anonymkode: c4bae...30b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå