Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du har ny type, vært sammen i 3 uker og han spør om jeg har fortalt mora mi om oss, og jeg sier nei (men det har jeg gjort da) og han sier "Bra" betyr det at han er useriøs? han sier han er seriøs, men...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det gjør det nødvendigvis ikke. Betyr bare kanskje at han ikke ønsker å gå for fort fram.......?

Skrevet
Nei' date=' det gjør det nødvendigvis ikke. Betyr bare kanskje at han ikke ønsker å gå for fort fram.......?[/quote']

Mm. Tror jeg også.

Skrevet

Jo... kanskje det... men den ene dagen er alt kjempebra og han sier han er så glad i meg og så glad for å ha truffet meg og at vi har det så bra sammen. pga jobben hans, er han mye opptatt, og jobber mye kveld og natt, så han har fått nøkkel til leiligheten så han kan låse seg inn så jeg slipper å holde meg våken hele natta for å slippe han inn når han kommer på natta. og idag ville han gi meg nøkkelen tilbake. vi hadde krangla fordi jeg ikke svarte i telefonen da han var her, så han trodde med en gang at andre gutter ringer meg. han beholdt nøkkelen tilslutt, men merka idag og i natt da han kom at noe er annerledes... tenker at han kanskje har truffet en annen, han har vært ute de siste to nettene gjennom jobben og han treffer masse folk... alt var liksom så bra for noen dager siden...

Gjest Violetta
Skrevet

3 uker og egen nøkkel?? Det der med egen nøkkel er skummelt for mange. Det kan virke veldig forpliktende...

Hva med å ta det litt mer med ro en stund? Vet det ikke er lett, men det kan jo hende dere har gått veldig fort frem...

Skrevet

Hm, når jeg tenker etter, så virker det som om han prøver å skremme meg vekke eller at jeg skal bli lei. kanskje har han truffet noen i helga. aner ikke. sitter bare og grubler. fort frem? vel, vi har treftes hver dag, sovet over hos hverandre ca daglig, for av og til er natta eneste tidspunktet vi kan treffes pga jobbene våre kræsjer. ja, ting har kanskje skjedd litt fort... men er blitt veldig glad i han..

Gjest Dazed
Skrevet

Ikke tenk for mye på det. Jeg har vært sammen med typen min i 7 mnd til sammen , og jeg har ikke møtt mora hans ennå.. :P

Skrevet

men han er veldig opptatt av familie osv. han har ikke familien sin her.

Gjest Dazed
Skrevet

Spør han hva han mente med det. Bedre råd kan man ikke få, tror jeg .. forhåpentligvis får du et godt nok svar tilbake, og hvis ikke .. så er han kanskje ikke noe å satse på ?

Gjest Anonymous
Skrevet
... og jeg sier nei (men det har jeg gjort da)

O.O

Og du lyger om det!

Håper ikke alle jenter har så lav terskel for å prate piss.

*rister oppgitt på hodet*

Gjest Catwoman
Skrevet
Når du har ny type' date=' vært sammen i 3 uker og han spør om jeg har fortalt mora mi om oss, og jeg sier nei (men det har jeg gjort da) og han sier "Bra" betyr det at han er useriøs? han sier han er seriøs, men...[/quote']

Kan du ikke spørre han hvorfor han syntes det var bra?

og hvorfor sa du at du ikke hadde gjort det når du hadde gjort det?

Gjest Gitte
Skrevet

hørtes merkelig ut, men må vel ikke nødvendigvis bety noe. jeg møtte moren til kjæresten min ganske så tidlig, og vi prater sammen flere ganger i uka faktisk. tror jeg har vært heldig der. går jo ann å spørre han etterhvert hva han mener, men kanskje ikke noe vits i å begynne å "mase" om sånt allerede etter 3 uker..

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eks var ekstremt opptatt av å få treffe foreldrene mine og min familie generelt. Og det veldig tidlig i forholdet. Han ville til og med at jeg skulle treffe hans mor. Men denne fyren var ikke så "ordentlig" og seriøs som jeg trodde. Så det at din type ikke er så veldig begeistret med tanken trenger ikke bety at han er useriøs. :)

Skrevet

Jeg synes det er svært betenkelig at han etter tre uker begynner å krangle med deg fordi han tror andre gutter ringer til deg. Er han så sjalu allerede på dette tidspunktet, hadde jeg nok tenkt det var bra jeg oppdaget det nå og ikke senere...

Dere har også et dårlig utgangspunkt siden du allerede - etter tre uker - lyver for ham.

Om dere dere nøkler eter tre uker, det er nå så. Noen ganger kan det være riktig så tidlig. Men de to tingene over, hadde fått meg til å lure...

Men det er meg da. Med erfaring med sjalu typer og egen erfaring i hva det betyr å ha behov for å lyve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...