AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Skrevet 16. juni 2019 Jeg tror det har å gjøre med at vi er veldig lite nær hverandre. Vi kysser aldri. Klemmer aldri. Ca to ganger i mnd har vi sex, og da er det kun fordi jeg føler ma må! Det er selvsagt for lite. Sexen starter oftest med at han sier «du er deilig». Så ligger han der med en stiv en. Siden vi aldri kysser så vet jeg på en måte hva han vil når han plutselig gjør det, og da får det litt motsatt effekt. Jeg sier at jeg trenger et kyss av og til, et kompliment.. Kanskje en gave en gang? Det skjer aldri.,. Lurer litt på hvor viktig dere synes kyss k hverdagen er? Anonymkode: 30881...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Vi kysser ca 50 ganger om dagen, tar mye på hverandre, holder hender, koser og kysser før en av oss går/skal sove ect. Sier mye fint til hverandre, bruker tid på hverandre, gir hverandre små gaver, og vi har faaaaaaaantastisk sex! Det er fyyyyyyyyyy faaeeen-faktor 98% av gangene. Har sex omtrent hver dag. Viktig med nærhet Anonymkode: 50cf6...d25 1
wahaj Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det har å gjøre med at vi er veldig lite nær hverandre. Vi kysser aldri. Klemmer aldri. Ca to ganger i mnd har vi sex, og da er det kun fordi jeg føler ma må! Det er selvsagt for lite. Sexen starter oftest med at han sier «du er deilig». Så ligger han der med en stiv en. Siden vi aldri kysser så vet jeg på en måte hva han vil når han plutselig gjør det, og da får det litt motsatt effekt. Jeg sier at jeg trenger et kyss av og til, et kompliment.. Kanskje en gave en gang? Det skjer aldri.,. Lurer litt på hvor viktig dere synes kyss k hverdagen er? Anonymkode: 30881...eb4 Tar du initiativ til de tingene du savner? Eller forventer du bare at han skal gjøre det? Er det noe dere har gjort før, men som har dabbet av, eller har ikke forholdet vært basert på nærhet?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 Sliter med det samme... Har prøvd å forklare - med rene ord og prøvd å vise han.. men han er supermann og tar ikke imot råd. eneste intimiteten fra han er at han tar på brystene en gang i ny og ned - bare tafsing. Vi gjorde det slutt nå nylig etter en krangel da jeg ikke orket hans usjarmerende seksuelle tilnærming ..( jeg var svært stresset pga et nært familiemedlem lå på sykehus og var kritisk skadet- noe han syntes var helt urimelig skulle gå ut over han og HANS behov) tidligere gutter har alltid gjort meg søkkvåt og alltid gitt meg orgasme hver gang, så jeg vet hva som mangler liksom.. råd: snakk - se om du kan få han til å prøve dine tips. Funka ikke for meg- men kan jo hende du har en mottakelig type Anonymkode: 39f68...496
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Kjempeviktig med kyss,kos og nærhet i hverdagen. Å skru det på om kvelden for å ha sex er ikke nok for meg. Spesielt når det var isfront og ignorering hele dagen (bortsett fra når det var klaging og kjefting). Krangling om hvem sin tur det er å ta initiativet er dødfødt. Kanskje en ikke passer sammen, eller kanskje en er lei av hverandre. Vil anbefale å søke hjelp, eller snakke om dere vil redde forholdet. Da må dere være enige om at begge to har en jobb å gjøre. Hvis han mener at det kun er du som må skjerpe deg (eller omvendt), så ville jeg avsluttet det. Anonymkode: 1aaff...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå