Gå til innhold

Skjelvinger

Fremhevede innlegg

Gjest bleierabatt
Skrevet

Er det vanlig at kvinner får skjelvinger i hele kroppen under kyssing og lett stryking i nakke- og halsregionen? Vi gikk ikke videre av ulike grunner. Men den skjelvingen: Er det vanlig når dere blir opphisset?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg mnå jo snakke ut ifra meg selv og nei...jeg pleier ikke å skjelve nei...

Gjest Anonymous
Skrevet

Skalv når jeg var nyforelsket og spent. Nå er det lenge siden jeg har hatt skjelvinger :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan være både opphisselse og stressignal hos meg ivertfall. (Har en form for angst)

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller når man synest at noe er så ekkelt av man grøsser og skjelver...!

Gjest Anonymous
Skrevet
Skalv når jeg var nyforelsket og spent. Nå er det lenge siden jeg har hatt skjelvinger :roll:

samme her.... :roll:

Gjest seroxata
Skrevet

ikke uvanlig nei! forrige fyren min ble nesten skremt over hvordan jeg reagerte på berøringene hans.. men han fant det og meget opphissende, ettersom han aldri hadde opplevd maken til respons, haha

Gjest gjest1
Skrevet

Han jeg sist var sammen med var jeg skikkelig skjelven og nervøs med hele tiden i begynnelsen, kanskje fordi jeg hadde vært forelska i han kjeeempelenge, og da han endelig ble min ble jeg satt ut av alt mulig.

Så helt normalt

Gjest Amona
Skrevet

Skulle egentlig svare på denne tråden, men ble bare så oppsatt av nicket ditt..... hvorfor kaller du deg for "bleierabatt" og spør om det du spør om?

Gjest glamourgirl
Skrevet

JA, jeg skjelver sånn når ordentlig kåt.

Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg trenger ikke være opphisset for å skjelve. Koser mannen med håret mitt i nakken, så skjelver jeg gjerne litt da også.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg trenger ikke være opphisset for å skjelve. Koser mannen med håret mitt i nakken' date=' så skjelver jeg gjerne litt da også.[/quote']

:ler: ... og da også ja.

Gjest bleierabatt
Skrevet

Navnet "bleierabatt" fordi det stod på en tilfeldig reklame her da jeg skulle skrive.

Men jeg kan altså tolke det slik at hun likte det jeg gjorde da? Jeg skal møte henne igjen på torsdag tror jeg.

Gjest seroxata
Skrevet
Navnet "bleierabatt" fordi det stod på en tilfeldig reklame her da jeg skulle skrive.

Men jeg kan altså tolke det slik at hun likte det jeg gjorde da? Jeg skal møte henne igjen på torsdag tror jeg.

oh yess, det tør jeg påstå at hun likte ja;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp. Om det var på grunn av vemmelse hun skalv, ville du vel merket det?

Mange kvinner får ukontrollerte sjelvinger når man treffer erogene soner. Noen ganger kan hele kroppen føles som en erogen sone. Hos meg gir alltid fjærlett berøring i området fra under armen, nedover midjen en slik respons. På det myke på sidene av rumpeballene, knehasene, undersiden av overarmene, å bli kysset i halsgropen, på skuldrene eller midjen.

Etter orgasmen kan jeg få ganske voldsomme sjelvinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...