Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Er det J'adore Dior du mener? Den har i såfall har vært til salgs i Norge i mange år.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Nei, det er ikke den. Den heter "I love Dior", er vel en firkantet flaske med delvis dongerimotiv..
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Uh, fryktelig flaske.. Liker vanligvis parfymer fra Dior (bortsett fra Poison), så skal sjekke ut denne Takk for tipset.
Søtpotita Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 eg likar denne Har kjøpt den på Flesland, kjøpte då 4 små dior flasker. Las ein plass at denne var limited edition.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Den lukter frukt og blomster, litt anonymt, men mange vil nok like den til sommeren.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Ja det er den! Enig i at flasken er stygg, men synes den er så deilig på sommeren.. Og så har jeg gode minner knyttet til den. *drømme* Jeg har også bare en sånn mini-flaske, men kunne tenkt meg en større en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå