Gå til innhold

Stokke tripp trapp eksperter søkes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Har fått tak i en tripp trapp stol produsert i 2011. Fikk med ryggstøtte og trebøyle, og skal til å kjøpe newborn sete og babyseat bøyle med brett. 

Men tydeligvis så er det forskjell på disse også?? Noen newborn stoler ser mye eldre ut pga stoffet og selene.

Ang brett så er det to forskjellige også? En som kan festes på utsiden og en på innsiden? Hvilen vil passe da?

Ble usikker på om noe av det passer stolen vi har kjøpt.... skal kjøpe alt brukt da jeg syns nytt blir for dyrt, men så er det noen forskjeller jeg ikke vet om vil passe i det hele tatt... 

Anonymkode: 80a7f...5c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1286343-stokke-tripp-trapp-eksperter-s%C3%B8kes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vel bare stoler produsert etter 2013 som passer med det nye utstyret såvidt jeg vet. 

Men jeg brukte newbornsete (fra 2014 tror jeg) på stol produsert i 2011, og det gikk fint.

Bøyle med brett vet jeg ikke noe om for det er jo enda nyere.

Anonymkode: ee8d3...384

• Liker 2
AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel bare stoler produsert etter 2013 som passer med det nye utstyret såvidt jeg vet. 

Men jeg brukte newbornsete (fra 2014 tror jeg) på stol produsert i 2011, og det gikk fint.

Bøyle med brett vet jeg ikke noe om for det er jo enda nyere.

Anonymkode: ee8d3...384

Er det ikke 2003?

Anonymkode: 4a16c...f07

• Liker 1
AnonymBruker
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Har fått tak i en tripp trapp stol produsert i 2011. Fikk med ryggstøtte og trebøyle, og skal til å kjøpe newborn sete og babyseat bøyle med brett. 

Men tydeligvis så er det forskjell på disse også?? Noen newborn stoler ser mye eldre ut pga stoffet og selene.

Ang brett så er det to forskjellige også? En som kan festes på utsiden og en på innsiden? Hvilen vil passe da?

Ble usikker på om noe av det passer stolen vi har kjøpt.... skal kjøpe alt brukt da jeg syns nytt blir for dyrt, men så er det noen forskjeller jeg ikke vet om vil passe i det hele tatt... 

Trebøyle? Da har du en gammel. Da vil ikke det nye utstyret passe

• Liker 1

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trebøyle? Da har du en gammel. Da vil ikke det nye utstyret passe

Enig! Mi jente født i 2011 hadde ikke trebøyle på sin stol. Stol og bøyle fikk hun samme året som hun ble født. 

• Liker 1
AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før var tripp trappstolene bare stoler. Etter ett gitt årstall gikk de over til å produsere en ny modell med mye tilleggsutstyr. Du har nok en gammel modell og dermed vil ikke de tilleggsproduktene du ønsker passe til stolen. 

Anonymkode: c916b...25b

AnonymBruker

Jeg har Ikke sett at jeg fikk svar før nå... så jeg kjøpte newbornseat fra 2018 samt baby set og heldigvis så passet det helt perfekt! 

Kjøpte enda en stol men fra 2009 med trebøyle den og... utstyret passer heldigvis på den også. Så det var en lettelse ! 

Så regner med at et brett vil passe like bra:) utstyret passer vist modeller etter 2003. 

Slapp unna med en veldig fornuftig pris, hehe ! 

takk for svar :) 

Et stykke ned på denne siden 

https://www.stokke.com/NOR/no-no/customer-service/faq/faq-tripp-trapp/faq-tripp-trapp.html

finner du dette svaret: 

Hvordan finner jeg ut om min Tripp Trapp stol passer til Stokke® Baby Set™ eller Newborn Set™?

Både Stokke ® Baby Set™ og Newborn Set™ som selges i dag, passer til alle Tripp Trapp® stoler som er produsert fra og med mai 2003. Dette svarer til serienumre som begynner med 3 eller høyere. Serienummeret og produksjonsdato er printet på nedre tverrstag. Dersom disse opplysningene er borte, kan du måle avstanden mellom de to plankene som utgjør stolryggen. Før 2003 var denne ca. 2,5 cm. På stoler som er produsert siden mai 2003, er avstanden ca. 3,5 cm. Stoler som er produsert før mai 2003, passer ikke til dagens Stokke ® Baby Set™ og Newborn Set™. Tidligere modeller av Baby Set™ med trebøyle finnes ikke lengre.

😊

• Liker 1
AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Ikke sett at jeg fikk svar før nå... så jeg kjøpte newbornseat fra 2018 samt baby set og heldigvis så passet det helt perfekt! 

Kjøpte enda en stol men fra 2009 med trebøyle den og... utstyret passer heldigvis på den også. Så det var en lettelse ! 

Så regner med at et brett vil passe like bra:) utstyret passer vist modeller etter 2003. 

Hvilket utstyr er det du har kjøpt? Bare babysetet, eller småbarnssetet med forhøyet rygg og plastbøyle også? 

Anonymkode: 5a84d...ac5

AnonymBruker
15 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk du faktisk klikket det på eller bare satt det der? For om du fikk klikket det på og du har trebøyle vil jeg gjerne se bilder 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...