Gå til innhold

Spørsmål til elskere og elskerinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere det med tanke på kjønnssykdom? Har dere oralsex med beskyttelse? Eller stoler dere på at hun/han og partneren til vedkommende er frisk?

Anonymkode: 99c1e...8a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør dere det med tanke på kjønnssykdom? Har dere oralsex med beskyttelse? Eller stoler dere på at hun/han og partneren til vedkommende er frisk?

Anonymkode: 99c1e...8a5

Det siste.

Anonymkode: b56cf...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stoler på at han er frisk. Han fikk også komme inni meg ettersom jeg har p stav. Så håper bare den er helt trygg ellers blir det katastrofe her :P Blir nok ikke så populært om konen får vite at mannen venter barn med en dame som er like gammel som stedatteren hans :P

Anonymkode: f234c...953

• Liker 5
Skrevet

Jævlig ekkelt om partneren til elskeren deres også er utro da. Og du ender opp med kjønnssykdom, karma is a bitch 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker kondom enn så lenge siden jeg har herpes (han vet ikke om det). Men hvis det ikke skjer noe med han og kona snart, vurderer jeg å droppe det.

Anonymkode: 742a3...dc2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker kondom enn så lenge siden jeg har herpes (han vet ikke om det). Men hvis det ikke skjer noe med han og kona snart, vurderer jeg å droppe det.

Kondomen eller mannen? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Håper virkelig du kødder. Ikke bare vil du ødelegge familien hennes, men gi henne sykdom også. Du bekrefter at følelsene folk har til elskerinner er helt legitim. Ikke rart det florerer av kjønnssykdom. Ps: der jeg skriver nå er langt mildere enn jeg kunne tenke meg. Prøver ikke å være en nettbølle. Enten er du et troll eller så er du et uempatisk høl.

Anonymkode: 28128...fb2

• Liker 6
Skrevet

Folk gir generelt faen i å opplyse om slike ting. Størstedelen av alle sykdommer har symptomer slik at å si visste ikke at jeg var smittet/hadde det blir for tynt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler på at han og samboeren hans er friske og han stoler på at jeg er frisk. Bruker ikke kondom

Anonymkode: 3e9ff...0f8

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler på at han og samboeren hans er friske og han stoler på at jeg er frisk. Bruker ikke kondom

Synes du ikke det er ekkelt at han har dyppa den i hølet til samboeren sin. For så å dyppe den i hølet ditt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi tok begge full lege sjekk før vi droppa kondomen🥰 viktig å ikke få noe sykdommer, vi har heller ikke sex med andre enn da våre ektefeller som også er sjekket. Tar ingen sjanser. Men lyver heller ikke hjemme. Avtale om sånt 😉

Anonymkode: 0e95c...c80

Gjest MyzTeri
Skrevet

Sjekker sånt jevnlig. Vi brukte kondom hele tiden før, men så kom vi til ett stadium hvor det bare ble droppa, uvisst hvorfor - tror kanskje vi havna i den "det er du, så det det går nok bra" fella.

Gjest MyzTeri
Skrevet
6 timer siden, plasticfantastic skrev:

Synes du ikke det er ekkelt at han har dyppa den i hølet til samboeren sin. For så å dyppe den i hølet ditt?

Stort sett alle menn har nå dyppa den en plass før han dypper den i vårt høl. Facts of life.

Og stort sett alle kvinner over en viss alder har hatt en bronco oppi der før du kom til.

Hva er "grensa" for når det er okei å ha sex med en person til etter at man har hatt sex med noen forresten? Det er en regel jeg aldri har lært. Er det 1 time? 1 dag?

Skrevet
2 timer siden, MyzTeri skrev:

Stort sett alle menn har nå dyppa den en plass før han dypper den i vårt høl. Facts of life.

Og stort sett alle kvinner over en viss alder har hatt en bronco oppi der før du kom til.

Hva er "grensa" for når det er okei å ha sex med en person til etter at man har hatt sex med noen forresten? Det er en regel jeg aldri har lært. Er det 1 time? 1 dag?

Fullt klar over det, men når det er f.eks. samme dag/noen timer. Synes jeg faktisk det er SYKT ekkelt, bak partneres rygg (utroskap). Er noe annet om partneren din tenner på rester og lukter liksom..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2019 den 13.19, plasticfantastic skrev:

Tenker ikke så mye over det. Har aldri hatt sex med han samme dag/dagen etter han har hatt sex med henne. Han har en jobb hvor han er lenge borte om gangen og det er da vi møtes

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga elskerinnen til eksen klamydia. Fant ut at han var utro, så da var jeg det og. Fikk klamma, hadde sex med han, han hadde seg med henne. 100% verdt kjønnssykdommen 😂

Anonymkode: bf2fc...0dc

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga elskerinnen til eksen klamydia. Fant ut at han var utro, så da var jeg det og. Fikk klamma, hadde sex med han, han hadde seg med henne. 100% verdt kjønnssykdommen 😂

Anonymkode: bf2fc...0dc

Haha, hvordan  reagerte hun og eksen på det? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Som elskerinne ønsker jeg å bruke kondom, da jeg også har et sexliv utenom. Og å smitte han med noe er jo ikke bare en antibiotika-kur og en klein telefon til siste partner liksom, det er å bli tatt i utroskap med alle følgene det vil ha for han. 

Likevel opplever jeg at gifte menn er like slappe med kondom som mange single menn, det er jeg som må si vi skal bruke det og whops så var den plutselig av gitt. Men så lenge jeg har sagt at du, jeg lå med en annen for ikke lenge siden og kan ha fått noe som ikke har blomstret opp enda pluss jeg har jo sikkert alle variasjoner av HPV-virus og hvem vet hva annet, og han ikke bryr seg, så får han ta konsekvensene av det. 

Jeg håper bare kona jevnlig går til gynekolog og tar celleprøver, jeg har jo klippekort hos gynekologen men gifte folk som innbiller seg de har sin siste og eneste sexpartner er der kanskje ikke like ofte som oss single? Jeg sliter jo mest med at jeg eventuelt skulle smitte henne, når single driter i kondom så utsetter de bare seg selv for en risiko, men gifte menn utsetter jo også kona for det.

Jeg har forøvrig aldri hatt en kjønnssykdom (som jeg vet om), men likevel. Jeg har et aktivt sexliv. Skjønner ikke at det er så viktig for menn å ikke bruke kondom at de regelrett risikerer alt de eier og har omtrent.

Anonymkode: 51601...86f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2019 den 13.19, plasticfantastic skrev:

Folk vasker seg jo. Eller er du av typen som bare puler jomfruer?

Anonymkode: dcbc4...459

AnonymBruker
Skrevet

Ironisk at dere stoler på den andre 😂

Anonymkode: 676f4...f05

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...