AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 For første gang i livet leier jeg en leilighet uten tilgjengelig uteområde. Nå som sommeren og soler er kommet, savner jeg virkelig det å kunne sette seg ut med kaffe koppen og en god bok uten å måtte reise fysisk fra hjemmet. Mamma har foreslått å parkere noen meter bortenfor parkeringsplassen min og sette frem en stol og et lite bord der. Men føler ikke det blir det samme, da jeg havner midt i synsfeltet til alle som kjører og går forbi..... andre som ikke har uteområde hvor de bor? Anonymkode: b0e23...03b
Brukerano Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Samme her. Hater det. Finner ingen annen løsning enn av jeg må flytte for å få uteplass
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 Å flytte er ikke et alternativ. Er veldig fornøyd med både leiligheten (utenom manglende uteområde) og huseieren. Jeg flyttet inn hit i fjor, og da måtte jeg bare bort fra min daværende samboer så fort som overhode mulig, og manglende uteområde var ikke noe som slo meg som et stort problem fordi fokuset lå på å komme seg bort. Men nå som ting har roet seg kjenner jeg savnet Anonymkode: b0e23...03b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 ingen uteområdet grunnet oppussing. Klarer meg meget godt, men bor i byen da. Like koselig å ta med et teppe og en god bok og sitte seg ned i parken. Anonymkode: f68c7...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Jeg kjøper aldri et sted å bo som ikke har uteområde. Jeg -må- ha et privat luftrom hvor jeg kan ha min egen lille hage uten innsyn. Det betaler jeg gladelig ekstra for. Å sitte i en park er koselig det, men man kan ikke gå inn for å hente seg en kald flaske vin, eller ha toalett i umiddelbar nærhet. Og man slipper å forholde seg til noen (støy etc). Anonymkode: 58c0a...dec 1
smalls Skrevet 16. juni 2019 #6 Skrevet 16. juni 2019 Jeg bodde en gang i en leilighet uten noe uteområde selv. Det var et felles uteområde, men der kunne jo alle se meg og kan ikke akkurat ligge å sole meg der når naboer og folk som gikk forbi kunne se vil gjerne sitte i fred og ikke sitte på utstilling. Men måtte flytte vekk fra crazy eks og måtte bare ta det jeg kunne få. Men styr å måtte hjem til mamma eller venninne for å sole meg Da jeg kjøpte leilighet, så var det et must å ha en uteplass. Hadde ALDRI ville bodd en plass uten uteplass. Men jeg har ingen gpde råd. Skal du ha uteplass, så må du nesten flytte
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #7 Skrevet 16. juni 2019 Vi bodde 5 år uten uteområde. Vi bodde heldigvis nær en park og vi brukte den MYE. Ikke det samme som en balkong, men bedre enn ingenting. Anonymkode: e2c12...8c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå