Gjest kulLama Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Vært her i noen dager og ser tydelige tegn på at noen synes det er helt ok å være slem og frekk i svar. Som den som har skrevet innlegg faktisk ikke har følelser. Lest noen svar som får meg helt satt ut. Som folk som kjefter på TS pga enten skrive feil, påstår at de ikke skjønner hva TS skriver eller hvorfor TS har laget et innlegg. Hvorfor bryr dere dere om sånne ting. Viss det plager dere så? Hvorfor leser dere det og hvorfor skriver dere så frekt? Jeg har ikke fått noe sånt ennå ( med men bare venter på det. Dysleksi og skrive på mobil er dårlig kombinasjon. Uansett hvor mange ganger jeg dobbel skjekker innlegg. Jeg skjønner faktisk at mange velger å skrive anonymt. Selv om du ikke vet hvem jeg er under brukernavnet mitt så er det allikevel meg. Og får ikke lyst å plassere meg i skuddlinjen hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Sånn er det på Internett. Folk er anonyme og slipper seg løs uten hemninger. Men det er bare en liten andel av samfunnet som er stygg med andre. Man kan ikke være for sensitiv på anonyme nettforum. Bare ignorer folk som troller og lever for å provosere. Anonymkode: 3993b...71b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 Det er enkelte her som går inn for å svare for å provosere eller såre andre med vilje. Det er antagelig de samme som lager trolle tråder og dikter opp historier for å provosere. Sitter nok og gnir seg i hendene og ler av alle som biter på. Merker at jeg selv gjør det selv om jeg burde la vær. Det er vel egentlig noe man burde heve seg over og la vær og svare på. De svarene/trådene er lett gjenkjennelig på måten de er lagt opp på. Anonymkode: 39145...bac 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 De sitter bak en skjerm og tror de er kule. Slike folk er bare å overse.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Dette er grunnen til at jeg for det meste skriver anonymt, orker ikke all dritten. Det er nok ikke bare at noen føler at de kan være frekke, men at de faktisk har glede av å være jævlige mot andre, og er det konsekvent i alle tråder de deltar i. Anonymkode: 8bf8f...a10 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 Hvis du ikke tåler det så bør du ikke ha en bruker her. Anonymkode: 4a9d2...fed
Mimoe Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 For de som ikke er så vellykka i det virkelige liv gir det sikkert en god følelse å ha et sted hvor de kan hakke på andre.. Er mye stygt ute og går her, og det er bare så trist... 3
Gjest kulLama Skrevet 15. juni 2019 #8 Skrevet 15. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke tåler det så bør du ikke ha en bruker her. Anonymkode: 4a9d2...fed Derfor ganske mange bruker anonym bruker . Som mange også klager på at man bruker. Dessuten synes jeg at folkeskikk og god oppførsel er en bra ting . Uansett anonym eller ikke. Internett eller IRL.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #9 Skrevet 15. juni 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke tåler det så bør du ikke ha en bruker her. Anonymkode: 4a9d2...fed Se der ja, her har vi en av dem Anonymkode: 8bf8f...a10 2
Gjest kulLama Skrevet 15. juni 2019 #10 Skrevet 15. juni 2019 7 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: Ikke vær så sensitiv. Det er bare et forum. Ja men er faktisk ekte folk som bruker dette forumet. Det er ikke et spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå