Gå til innhold

Alle foretrekker venninnen min og dropper meg for henne. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bestevenninne som jeg har kjent siden barneskolen. Vi er begge i midten av 20-årene nå. 

Helt siden vi ble kjent med hverandre har alle foretrukket venninnen min over meg. Bokstavligtalt alle. 
Folk vi har møtt på fest, klassekamerater, lærere, felles venner, ledere i forskjellige fritidsaktiviteter. Venninner som har blitt kjent med meg først har etter kort tid droppet meg for henne. De inviterer bare henne og utelater meg fullstendig. Kommer det for eksempel noen bort til oss når vi står ved siden av hverandre på fest eller når vi er ute på byen så henvender de seg alltid til henne og jeg blir i de aller fleste tilfeller ignorert (dette til og med de gangene jeg virkelig prøver å involvere meg i samtalen). 

Jeg har prøvd å tenke over hvorfor dette alltid skjer. Noen ting jeg har tenkt på er:

Hun er mye penere enn meg.
Hun er en god del mer utadvendt.
Hun er bedre på å holde flytende samtaler
og er ikke så keitete som meg.

Men hvorfor foretrekker absolutt alle vi møter på henne fremfor meg? Hva er det jeg gjør galt og hva kan jeg gjøre for å forbedre meg?

Anonymkode: 0642c...ac2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du lister vel opp selv igrunn.

Anonymkode: d75a1...238

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det er blitt en slags trend? Hva med når du ikke er med henne? Har du egne venner? Altså slike som hun ikke kjenner? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har jo i grunn svarene listet opp selv der egentlig.. 

Anonymkode: 388f8...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...