AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Spørsmålet er spesielt til menn og jeg ønsker ærlige svar. Hva syns dere om kvinner med maskulin kropp. Ikke nødvendigvis muskuløs eller trent kropp men typisk,: "fotball-legger", gjerne litt "senete" bein/tydelige årer, rett fasong, brede skuldre, ikke noe innsvingt i livet, litt "kompakt" og generelt lite feminine former. Blir dere tiltrukket av det eller liker dere "rundere" mer feminine former? Anonymkode: c5c9e...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 I forbindelse med fotball VM for damer... Anonymkode: bdcc8...734
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 Du kan ikke vise bilde for hva du mener er maskulin kropp på kvinne? Anonymkode: 4810c...401 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I forbindelse med fotball VM for damer... Anonymkode: bdcc8...734 Det tenkte jeg faktisk ikke på Men ja du ser jo en del av dem der. Så langt fra timeglass figur som man kommer. Er det flott? Anonymkode: c5c9e...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Tenner på tomboys, små pupper, kraftige legger er tegn på en hormonforstyrrelse. Vet også at de har stor klitoris pga forhøyede nivåer av testosteron. Det liker jeg. Anonymkode: b8160...63a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke vise bilde for hva du mener er maskulin kropp på kvinne? Anonymkode: 4810c...401 Skal se om jeg finner. Jeg ble egentlig inspirert til tråden fordi min bror har funnet seg ei dame som ser slik ut og jeg syns hun er så lite attraktiv og feminin og ville ikke valgt det selv. Derfor interessert i å høre hva andre mener. Og nei, kropp er ikke alt! Anonymkode: c5c9e...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenner på tomboys, små pupper, kraftige legger er tegn på en hormonforstyrrelse. Vet også at de har stor klitoris pga forhøyede nivåer av testosteron. Det liker jeg. Anonymkode: b8160...63a Hun jeg har i hodet har ikke så små pupper. Hun er bare veldig rett og "firkantet" i figuren. Brede skuldre og fotball legger. Går litt sånn hjulbeint. Lite sminket osv. (Det har jo ikke noe med kropp å gjøre men type kvinne) Anonymkode: c5c9e...bc9
MortenMinstelønn Skrevet 15. juni 2019 #8 Skrevet 15. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: I forbindelse med fotball VM for damer... Hvorfor skriver du det? Veldig mange av de norske fotballjentene har like feminine kropper som ballettdansere. De er atletiske. 6
Aksjemegler Skrevet 15. juni 2019 #9 Skrevet 15. juni 2019 Damer må snart skjønne at menn har ulik smak. Like ulik som det spekteret av kropper som finnes. Så nesten uansett hvordan du ser ut finnes det noen som liker deg. Men det er ingen damer som blir likt av alle menn. Tror damer flest hadde vært mer avslappet hvis dere visste mer om hvor forskjellig menn tenker og hvor ulike preferansene er. Jeg har to døtre som jeg forsøker å lære bort dette til 😁 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #10 Skrevet 15. juni 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenkte jeg faktisk ikke på Men ja du ser jo en del av dem der. Så langt fra timeglass figur som man kommer. Er det flott? Anonymkode: c5c9e...bc9 Ja, jeg synes det. Liker rette kropper, liker absolutt ikke store rumper, brede hofter, veldig store pupper osv. En ganske rett og slank kropp med en B-cup eller maks C-cup og en noenlunde flat rumpe er best Litt muskler er bare et pluss. Anonymkode: 88814...232
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #11 Skrevet 15. juni 2019 Eksempler, men trekk vekk musklene så de ikke ser så trent ut : Anonymkode: c5c9e...bc9
Mallard Skrevet 15. juni 2019 #12 Skrevet 15. juni 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal se om jeg finner. Jeg ble egentlig inspirert til tråden fordi min bror har funnet seg ei dame som ser slik ut og jeg syns hun er så lite attraktiv og feminin og ville ikke valgt det selv. Derfor interessert i å høre hva andre mener. Og nei, kropp er ikke alt! Anonymkode: c5c9e...bc9 Wow. Bare wow. La broren din få elske den han vil. Du trenger ikke å være tiltrukket av dama hans. 7
Gjest Familytree Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 Din bror kan elsker den han vil. Ikke dømme noen av hans fasade
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #14 Skrevet 9. juli 2019 Helt uinteressant for meg. Ikke interessert i sex engang. Anonymkode: dc3da...343 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #15 Skrevet 9. juli 2019 Er ikke noe galt i å være trent. Tydeligvis ingen som er immune uansett fasong. Hva om vi sluttet å kommentere hvordan andre så ut? Hadde ikke det vært flott? Anonymkode: 055f4...633 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #16 Skrevet 9. juli 2019 Kjempepene damer i fotball VM som var i alle fall, om de skulle være maskuline Anonymkode: 2197c...87a
herzeleid Skrevet 9. juli 2019 #17 Skrevet 9. juli 2019 Foretrekker slanke relativt smale kropper, og synes generelt det er vell så feminint som "runde former" 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #18 Skrevet 9. juli 2019 Både kvinner og menn vokste opp i den "ville natur" og har derfor evnen til å bygge muskler for å overleve i den. Å ha muskler som kvinne er normalt for en kvinne og derfor en naturlig del av kvinnens feminitet. Å si at muskler på kvinner er maskulint, er som å si at kvinner med fingrer og tær er maskulint. Det er i den sykelige sitte-inne-hele-dagen kulturen at kvinner mister muskler og blir enten fettberg eller beinrangle. Altså, langt ifra en naturlig del av kvinners femininitet Anonymkode: 2ec66...798 2
Nerine_ Skrevet 9. juli 2019 #19 Skrevet 9. juli 2019 (endret) På 15.6.2019 den 19.58, AnonymBruker skrev: Skal se om jeg finner. Jeg ble egentlig inspirert til tråden fordi min bror har funnet seg ei dame som ser slik ut og jeg syns hun er så lite attraktiv og feminin og ville ikke valgt det selv. Derfor interessert i å høre hva andre mener. Og nei, kropp er ikke alt! Anonymkode: c5c9e...bc9 Hvorfor er det interessant å vite hva random folk på internett mener om en dama ala din bror sin....? Holder det ikke å vite at han åpenbart liker henne/kroppen? Endret 9. juli 2019 av Nerine_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå