Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #1 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor gamle var dere da dere studerte i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 1. mai 2005 #2 Del Skrevet 1. mai 2005 Skal studere til høsten viss alt går etter planen. Da er jeg 21 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 1. mai 2005 #3 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg studerte i utlandet fra jeg var 22 til 23 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 1. mai 2005 #4 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg studerte i utlandet fra jeg var 22 til 23 år. Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 1. mai 2005 #5 Del Skrevet 1. mai 2005 Frå eg var 19 til eg var 23. I Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #6 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg var utvekslingelev i Sør Amerika da jeg var 17 Studerte i England fra jeg var 21 til 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. mai 2005 #7 Del Skrevet 1. mai 2005 19-22, i England. Bachelor i psykologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 1. mai 2005 #8 Del Skrevet 1. mai 2005 Da jeg var 18-21 studerte jeg i USA. (Bachelor) Nå studerer jeg i de Forente Arabiske Emirater, og er 31. (MBA) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. mai 2005 #9 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg var i Nederland et semester da jeg var 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #10 Del Skrevet 1. mai 2005 Er det for "gammelt" å studere utenlands når man er 27-28 år? Begynner på en bachelorgrad i år og kunne tenke meg å ta deler av denne i England eller muligens USA. Hvordan er det på disse stedene, er collegene "oversvømt" av 18-19 åringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. mai 2005 #11 Del Skrevet 1. mai 2005 Er det for "gammelt" å studere utenlands når man er 27-28 år? Begynner på en bachelorgrad i år og kunne tenke meg å ta deler av denne i England eller muligens USA. Hvordan er det på disse stedene' date=' er collegene "oversvømt" av 18-19 åringer?[/quote'] I England, der jeg studerte, var det en fin blanding av alle aldersgrupper. I England begynner man på universitetet ett år tidligere enn i Norge, og denne aldersgruppen er vanvittig barnslig. Selv jeg, som bare var ett år eldre, merket forskjellen. De fleste jeg kjente var en del år eldre. Tror ikke du skal være redd for det. Klart det vil være en overhopning av studenter på den alderen, men du vil ikke ha problemer med å folk på din alder. De eldste på kullet var over 40, men jeg studerte psykologi som er et fag som er populært for alle aldersgrupper, så hvor stort sprang i alder man finner kommer nok mye ann på type studium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 1. mai 2005 #12 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg vil ikke anbefale å starte på Bachelor i USA som 27-28 åring. Dessverre. De fleste starter universitetet rett etter high-school, og freshmen ble sett på som umodne og lite selvstendige. Det finnes så klart unntak, men da jeg studerte i USA så var eldstemann på kullet 4 eller 5 år eldre enn meg, altså 24 da vedkommende startet. Og det gjaldt kun et par stykker på kullet. Dette har da imidlertid ingen ting med alder per se å gjøre, men med modenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronelle Skrevet 7. mai 2005 #13 Del Skrevet 7. mai 2005 Er 27 nå og tar deler av sykepleien her i Australia for tiden. Går helt greit og det er mange andre som er på samme alder som meg både av studentene her nede og andre norske studenter. Kommer sikker litt ann på hva man studerer og hvor. Men det viktigste er at man har lyst og da burde man bruke sjansen man har til å gjøre det! Er en opplevelse for livet og man får mange nye venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå