AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 På grunn av litt uflaks med ferietildelingen på jobb har jeg endt opp med å ha en ferieuke hvor det kun er jeg som har fri, ikke mine nærmeste venner og familiemedlemmer. Jeg leker derfor litt med tanken på å reise et sted alene. Er åpen for alt fra sol&bad (charter), treningstur til storbytur (gjerne London, Berlin eller andre steder i de respektive land) eller nordiske favoritter som feks Stockholm eller Köbenhavn. Ønsker å få det så rimelig som mulig, men skjønner jo at det fort blir noen tusenlapper for fly og hotell. Det er jo også skoleferie på det tidspunktet, og det gjør jo at prisene er høyere enn ellers. Tenker det er mest aktuelt å holde seg innenfor Europa. Har ikke reist så mye alene før, har vel egentlig bare reist alene innenfor Norges grenser. Er det noen som har tips til hvor det er fint å reise (alene) på dette tidspunktet, med mulighet for å ikke måtte betale 20k for fly og et hotell med grei standard for en ukes tur? Har dere kanskje tips til noen arrangementer, maratonløp, konserter/festivaler eller lignende noe sted som er verdt å få med seg, som kan være en hovedattraksjon for turen? Anonymkode: 07c84...ae8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 Jeg snuser litt på Hellas i slutten av august, rimeligere da enn i skoleferien Anonymkode: 72f68...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 Hopp på en restplass på en av charterfavorittene hellas eller spania. Da får du lett en t/r med hotell for 2000kr. Anonymkode: 3171c...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 Sopot i Polen 😎 det er "syden", by og billig! Anonymkode: 40c61...913
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #6 Skrevet 16. juni 2019 Pattis er uslåelig om du reiser alene. Anonymkode: ec486...ac4
deedee_ Skrevet 17. juni 2019 #7 Skrevet 17. juni 2019 Hellas! Øyer som Paros, Ios, eller Milos er fine om du reiser alene. Kan chille ved stranden men også spasere rundt i de små landsbyene og se i butikker, gå på cafe/restaurant og lignende. Hvor gammel er du? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå