AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Hva bruker du til håndbagasjen, koffert, sekk, bag, veske? Er den innenfor målene, og hva har du inni? Jeg foretrekker sekk, og den er godt innenfor. Synes det er slitsomt å bære på en bak eller dra på en koffert. Håndveske har jeg aldri brukt. Har så smale skuldre at de sklir av. 😄 Jeg prøver så sant det er mulig å slippe å sende bagasje, og tar med minst mulig på tur. Anonymkode: 377e9...342
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 En romslig veske. Slik at jeg enkelt kan finne frem det jeg trenger uten å måtte stoppe opp, ta av meg sekken, grave rundt, lukke og så på igjen. Også takler jeg ikke å dra på en koffert; det blir for maset, jeg liker å ha begge hendene fri. Anonymkode: f9eea...0df
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 Jeg bruker en liten sekk. Orker ikke dra rundt på veske. Pleier å ha en bok, kryssord, hodetelefoner og andre småting jeg kan trenge på flyreisen i den. Men hvis jeg kun skulle hatt håndbagasje ville jeg nok gått for en liten koffert. Anonymkode: 1cbc3...d14
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 Bruker koffert da den er akkurat innefor målene og at jeg derfor har romslig med plass. Om jeg har med bagasje i tillegg bruker jeg sekk eller veske. Anonymkode: 9310f...0c0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Romslig veske som innholdet: -Rettetang -Sminke -Evt kjøp jeg gjør på tax freen -Og det viktige som er pass, nøkler og lommebok. Anonymkode: adac8...00e
Gjest Linaria Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 Jeg har en liten trillekoffert (Samsonite) som er akkurat innenfor målene til håndbagasje for de fleste flyselskaper. Den er også svært lett. Jeg har også en liten skulderbag som kan festes i den kofferten hvis jeg vil, og den er akkurat innenfor målene som Ryanair har for liten ekstra veske. Jeg har også en vanlig ryggsekk som er godt innenfor målene, og den bruker jeg for turer på et par-tre dager.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva bruker du til håndbagasjen, koffert, sekk, bag, veske? Er den innenfor målene, og hva har du inni? Jeg foretrekker sekk, og den er godt innenfor. Synes det er slitsomt å bære på en bak eller dra på en koffert. Håndveske har jeg aldri brukt. Har så smale skuldre at de sklir av. 😄 Jeg prøver så sant det er mulig å slippe å sende bagasje, og tar med minst mulig på tur. Anonymkode: 377e9...342 Sekk eller kabinkoffert. Å håndtere sendt bagasje i tillegg til dinglende veske er uaktuelt. Anonymkode: dc015...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå