Gå til innhold

Avføring på sexleketøy + vondt å bruke😔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært mye analsexprat her i det siste så tenkte jeg skulle kjøpe et leketøy til rumpa å kjøre på. Så i går kjøpte jeg en slik ganske lang gummisak men flere kuler på der de blir større jo lenger du dytter den inn. Analbeeds tror den heter. Ok, så i dag var jeg kåt å ville prøve. Jeg smurte den GODT inn med glidemiddel å begynte å føre den forsiktig inn i rumpa. Det var deilig til å begynne ned, men etterhvert ble det veldig ubehagelig, føltes som jeg måtte drite, løp ut på do å dro den ut igjen. Da ble jeg litt overrasket, den var jo full av drit! (tok faktisk bilde av det) Er det vanlig? Trodde det også skulle være godt å ha noe bak, men det var det ikke. Hva gjør jeg galt?

Anonymkode: 8ff7b...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en idé å tømme seg før du tar i bruk anale leketøy? Rumpa ER full av drift hvis du ikke tømmer deg først, syns du det er rart? 

Anonymkode: cbcf9...0eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje tømme tarmen før du putter noe oppi der? 

Anonymkode: 69a6e...484

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at du har vært på do, evt. bruk analdusj også. Bare ta oppi så mye som du synes er godt, hvis det er vondt går du for fort fram med tanke på dine egne preferanser. Hvis det ikke er noe godt i det hele tatt kanskje det ikke er noe for deg. En liten butplug av silikon er kanskje bedre egnet som startleketøy analt? 

Anonymkode: b5b5e...37a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en idé å tømme seg før du tar i bruk anale leketøy? Rumpa ER full av drift hvis du ikke tømmer deg først, syns du det er rart? 

Ja, men jeg måtte ikke drite i det hele tatt. Litt brun forventet jeg kanskje, men ikke så full av drit som det ble på denne. Får prøve noe annet kanskje... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Slike kuler går veldig langt inn 😲 Anbefaler å bare putte 2-3 inn egentlig. Poenget med kulene er forresten å gjøre det ekstra godt med vaginal sex, kulene presser imot når penis er inni deg

Anonymkode: bf74d...5e5

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass på at du har vært på do, evt. bruk analdusj også. Bare ta oppi så mye som du synes er godt, hvis det er vondt går du for fort fram med tanke på dine egne preferanser. Hvis det ikke er noe godt i det hele tatt kanskje det ikke er noe for deg. En liten butplug av silikon er kanskje bedre egnet som startleketøy analt? 

Anonymkode: b5b5e...37a

Kanskje den er for lang? 

Ts

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært mye analsexprat her i det siste så tenkte jeg skulle kjøpe et leketøy til rumpa å kjøre på. Så i går kjøpte jeg en slik ganske lang gummisak men flere kuler på der de blir større jo lenger du dytter den inn. Analbeeds tror den heter. Ok, så i dag var jeg kåt å ville prøve. Jeg smurte den GODT inn med glidemiddel å begynte å føre den forsiktig inn i rumpa. Det var deilig til å begynne ned, men etterhvert ble det veldig ubehagelig, føltes som jeg måtte drite, løp ut på do å dro den ut igjen. Da ble jeg litt overrasket, den var jo full av drit! (tok faktisk bilde av det) Er det vanlig? Trodde det også skulle være godt å ha noe bak, men det var det ikke. Hva gjør jeg galt?

Vakumm!

Skrevet

Jeg får en kvalmefornemmelse hvis det dyttes i avføringen i tarmen. Jeg kjenner det ikke på noen annen måte. Så det ubehaget du kjente var nok at dette møtte hverandre. 
Bruk en analdusj. Da vil du også se hvor mye som er der selv om du ikke måtte på do. Så kanskje du opparbeider deg førlighet rundt det ved erfaring. Venner deg til "helt tom" fornemmelsen og kan skille den fra "må bare ikke på do"

AnonymBruker
Skrevet
På 15.6.2019 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Kanskje den er for lang? 

Ts

Opplevde det samme med liknende "kuledildo". Skikkelig ekkelt. 

Når bruker jeg buttplug. Mindre og med glattere overflate. Masse glidemiddel tilpasset analsex. Går helt fint! 

Men passer på at jeg har gått på do skikkelig noen timer før. Det føles alltid litt tryggere da. 

Anonymkode: bf275...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skal drive med analplay rengjør jeg alltid innvendig med analdusj. Jeg sliter med treg avføring og jeg vet der alltid er en del i tarmen. Gjør det sjeldent da, for er jo ikke bra å holde på sånn.. Er ikke meningen at man skal stikke ting opp i rumpa.. Husk å ha lunket/litt varmt vann, er god temperatur i endetarmen og er ikke digg med kaldt vann oppi der, haha. 

Anonymkode: f4749...8b7

AnonymBruker
Skrevet
På 15.6.2019 den 15.24, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare tull! 

Anonymkode: c78f1...90b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du gjør feil er å dytte ting OPP i ræva. Ræva er til å drite med. 

Anonymkode: 5dedd...46c

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du gjør feil er å dytte ting OPP i ræva. Ræva er til å drite med. 

Anonymkode: 5dedd...46c

Det du gjør feil, er å skrive alt du tenker. 

Anonymkode: 54764...8cc

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du gjør feil, er å skrive alt du tenker. 

Anonymkode: 54764...8cc

🤩🤩 Right On! 🤩🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...