Gjest Violetta Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Når jeg leser tråder her på KG hender det at sidene og teksten på svarene er så brede at ikke all teksten kommer med på siden! Det betyr at jeg må skyve hele bildet mot høyre for å lese hver setning. Det skjer bare av og til, vet ikke hva som utløser dette. Hva skyldes dette? Jeg bruker Opera nå, før brukte jeg Microsoft Explorer. Er det en innstilling i Opera jeg ikke vet om?
Cata Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Tror ikke det er Opera sin feil, for jeg har IE og av og til skjer det samme med meg også.
Gjest Spacegirl Skrevet 1. mai 2005 #4 Skrevet 1. mai 2005 Jeg bruker Firefox og opplever det samme. Jeg trodde det var noe den brukeren som har skrevet innlegget gjorde jeg, siden det bare gjelder noen innlegg?
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Dette skjer når innleggene inneholder en lang rekke tegn uten mellomrom. F.eks en link. Løsningen er å skjule linken med URL-tagen.
sixx Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 Når jeg leser tråder her på KG hender det at sidene og teksten på svarene er så brede at ikke all teksten kommer med på siden! Det betyr at jeg må skyve hele bildet mot høyre for å lese hver setning. Det skjer bare av og til, vet ikke hva som utløser dette. Hva skyldes dette? Jeg bruker Opera nå, før brukte jeg Microsoft Explorer. Er det en innstilling i Opera jeg ikke vet om? *Leter litt i teflonhjernen* Mener å husker jeg leste her en gang at administrator/moderatorer forklarte dette med at det skyldtes at det var lagt inn lange linker. Dette kan forhindres ved at linkene legges inn på annen måte (tror på samme måte som med gjesteboklinker...står mer om det "under" gjestebøkene).
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Skriv teksten dere vil at skal synes (F.eks LINK) Marker teksten og klikke på URL-tagen over. Klikk rett etter URL (innenfor klammen) og sett inn et likhetstegn (=). Lim inn linken rett etter dette. Ingen mellomrom. Da ser det slik ut: LINK
Crazee Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Det dumme er at me som vanlege brukarar ikkje kan endra på innlegga til dei som ikkje har laga lenkene slik. Men, med Opera 8 går det an å velga "fit to window width" - kanskje det kan hjelpa når du støter på sånne sider? Veit ikkje kor godt det fungerer på sånne lange lenker, men det fungerer fint for mange breide sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå