AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Venter på en pakke som er sendt med PostNord (sukk). Siste oppdatering er tidlig i går til morgenen, det står "Forsendelsen er satt på lager". Hva betyr det? Stedet det er satt på lager er en halvtimes kjøretur unna meg, så jeg forventet at den kom frem i går egentlig (pleier det så lenge det er registrert inn der før klokka ti om morgenen). Bestilt fra reebok.no, så det burde ikke måtte gå gjennom noe tollbehandling. Anonymkode: 2cb30...ce5
SemperFi Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Det er vell ingen andre enn PostNord som vet akkurat hvor pakken er. Lurer du så kan du ringe å spørre.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 1 time siden, SemperFi skrev: Det er vell ingen andre enn PostNord som vet akkurat hvor pakken er. Lurer du så kan du ringe å spørre. Kundeservicen deres er stengt i helgene. Jeg spør her fordi det kan jo hende at noen jobber i Postnord og vet hva det betyr, eller at noen andre har opplevd det samme og faktisk spurt kundeservice så de vet. Anonymkode: 2cb30...ce5 2
SemperFi Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kundeservicen deres er stengt i helgene. Jeg spør her fordi det kan jo hende at noen jobber i Postnord og vet hva det betyr, eller at noen andre har opplevd det samme og faktisk spurt kundeservice så de vet. Anonymkode: 2cb30...ce5 Det kan hende at pakken er ankommet og kan hentes. Du kan ta turen ned til butikken for å spørre selv? Endret 15. juni 2019 av SemperFi
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Venter på en pakke som er sendt med PostNord (sukk). Siste oppdatering er tidlig i går til morgenen, det står "Forsendelsen er satt på lager". Hva betyr det? Stedet det er satt på lager er en halvtimes kjøretur unna meg, så jeg forventet at den kom frem i går egentlig (pleier det så lenge det er registrert inn der før klokka ti om morgenen). Bestilt fra reebok.no, så det burde ikke måtte gå gjennom noe tollbehandling. Anonymkode: 2cb30...ce5 Jeg har opplevd det samme. Dette skjer typisk når pakken blir liggende på et transitlager over helgen. Pleier å bli levert som normalt neste virkedag. Anonymkode: 5536f...7c5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 Siden den er fra Reebok får du nok den snart. Jeg bare ute for at pakken ble satt på lager, PostNord kunne ikke oppgi grunnen der og da men fant etterhvert ut at firmaet som hadde sendt pakken ikke hadde betalt PostNord sine regninger på en god stund.. Anonymkode: d1038...b3d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 Her blir ofte pakkene satt på lager over natten eller helgen, for så å gå som vanlig neste virkedag Postnord er fantastisk. De mottar pakken og dagen etter før kl. 16 er pakken fremme👌🏻👌🏻 Aldri hatt noe problem, kun Posten som har surret her Anonymkode: fa2dd...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #8 Skrevet 16. juni 2019 Opplevde det samme med en pakke, en torsdag. Mandag var den framme. Så vet ikke helt hva det betydde Anonymkode: c31ee...481
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #9 Skrevet 16. juni 2019 Det er helt vanlig at pakker settes på lager. Det betyr at den bilen som skal bringe den videre ikke kan levere fordi det er helg/helligdag el. at levering i de forskjellige retningene i landet skjer på enkelte dager i uka. Ikke alle. Derfor må pakkene innom et "ventelager", men de settes i bevegelse igjen og har altså ikke kommet bort på veien. Anonymkode: ec10e...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #10 Skrevet 16. juni 2019 For min del betydde det at PostNord tenkte det var greit at jeg hentet pakken på et lager 45 minutter unna fordi det visstnok var fullt på nærmeste hentested... 🙄 PostNord ville heller ikke sende pakken et sted det var mulig for meg å hente den da jeg kontaktet de, så pakken ble sendt i retur og de ordnet ikke opp før jeg kontaktet nettbutikken og de igjen kontaktet PostNord for å klage... PostNord = 👎🏻 Anonymkode: ad3c1...205 1
LeneXCII Skrevet 16. juni 2019 #11 Skrevet 16. juni 2019 17 timer siden, SemperFi skrev: Det er vell ingen andre enn PostNord som vet akkurat hvor pakken er. Det er ikke sikkert de heller vet... De har rotet bort 2 pakker for meg de siste årene som ikke kom til rette.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #12 Skrevet 19. juni 2019 Takk alle, pakka kom frem på mandag. Jeg har liten erfaring med PostNord siden jeg prøver å unngå de pga alle historiene. Men det var ingen andre steder som hadde jakka jeg ville ha inne i min størrelse nå! Så da måtte jeg bite i det sure eplet. Men det gikk heldigvis bra Anonymkode: 2cb30...ce5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå