Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal nå flytte enda lengre bort fra jobben min. Det tar ca. 8 minutter å kjøre til jobben med bil fra her jeg bor nå. Har vært vandt til dette i et par år nå. Pga samlivsbrudd må jeg flytte, og jeg får da 30 minutters reisetid. Dette er ikke inkludert tid det vil ta om det er rush (men rushen her er ikke kjempe ille, stillestående kø i noen få minutter kanskje) og vinter, på vinterføre vil det nok ta 10 minutter ekstra... 

Kjenner jeg gruer meg til den lange reisetiden, men er vell kanskje en vanesak? Det er ikke aktuelt å bytte arbeidsplass for jeg er så utrolig glad i arbeidsplassen min. Hvor lang reisetid har du? 

Anonymkode: e7306...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ca 30 minutter til jobb, og det går lekende lett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca. 70 minutter hver vei. Reiser kollektivt. 

Anonymkode: 1c70b...249

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca20 min dør til dør. Hadde 50 min før, og det gikk helt greit helt til jeg fikk barn. 

Anonymkode: 211a9...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skulle spurt hvilken type transport dere bruker også. Jeg har selv bil, kollektivtransport er ikke mulig mtp arbeidstidene og det faktum at jeg ofte jobber ubekvem arbeidstid. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 1,5 - 2 t (avhengig av trafikk) hver vei, helt jævlig. 30 minutter hver vei er jo null stress! 

Anonymkode: 6c19b...cf5

• Liker 4
Skrevet

3 mil. 50 min med buss.

Skrevet

Kjører bil, 43 min hver vei, ca 6 mil til jobb🙂 Hater jeg bomstasjoner, ja, det gjør jeg😊

• Liker 1
Skrevet

En time hver vei med buss, ca 25 min med sykkel= sykler året rundt.

Skrevet

Rundt halvannen time fra dør til dør - en time på toget og litt å gå i hver ende. Sover og leser på toget, synes (stort sett) det er helt uproblematisk. Det aller meste blir en vane.

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet

40 minutter i bil. Ingen kø. Som småbarnsforelder er kjøretiden min avstressende egentid :)

Veiene er bra og bompengene betaler jeg med glede! 

Anonymkode: 492d5...834

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Kjører bil, 43 min hver vei, ca 6 mil til jobb🙂 Hater jeg bomstasjoner, ja, det gjør jeg😊

Er jo dere som bruker veien mest så hvorfor skal ikke dere betale for den? :P Skal vi ha nye veier må vi betale for det. At jeg skal betale for veien deres som jeg aldri bruker er idiotisk. Nei, ikke kom å si at helsevesenet er gratis og at du betaler for meg når jeg har vondt og jeg for deg. Det er noe helt annet. 

Nå blir dette en bompengetråd... Jaja. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

45 min ca. Tar t- bane. 

Anonymkode: ddf12...d87

Gjest Kritt
Skrevet

25 minutter fra dør til dør (t-bane), og jeg regner meg som veldig heldig som har så kort og grei vei :) 

Skrevet (endret)

35-45 min med bil avhengig av trafikkflyt.

Endret av SemperFi
Skrevet

Til sammen bruker jeg nok ca. 50 minutt (sett bort ifra tiden jeg bruker i barnehagen). 40minutter med buss, også må jeg jo gå til/fra bussholdeplassene også.

For min del tenker jeg at alt innen for 1,5time er innenfor. Vokste opp med en far som brukte 2timer hver vei, det blir litt for mye for min del. Skal jo helst ha noen timer med familien på ettermiddagen/kveld også.

Skrevet

Ca 50 min med bil

AnonymBruker
Skrevet

15 minutter gange, og barnehagen til barna i nabohuset til jobben. 

Anonymkode: 42157...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...