Gå til innhold

5 uker igjen, hva bør vi ha tenkt på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 5 uker igjen, minus en dag. Og jeg er litt usikker på hvordan vi ligger an.

Kirke: Kirke er booket, og vi snakket med dem for noen mnd siden. Vi skal ha en solist, så vi må vel ta kontakt med henne asap, og snakke med organist om salmer generelt.

Festlokale: Festlokalet er booket, og menyen mer eller mindre bestemt. Sambo skal snakke mer med dem i løpet av uka. Vi skal sove her om natten. (Hotell)

Mitt antrekk: Er til sying, endelig. Er i en prosess med frisør.

Hans antrekk: Ikke klart. Men han har fri til uka, og har selv planlagt å sjekke markedet.

Fotograf: Fotograf er booket. Er en venninne av oss som er proff fotograf, tror vi har det meste under kontroll der.

Bil: Kompis er involvert i å skaffe oss en fin bil. Alternativ er bilen til svigerfar, fin bil det også.

Blomsterbukett: Etter mye om og men er vi i dag blitt enige om at det skal jeg skaffe selv. Bør muligens tenke på det nå? Og tilsvarende knappehullsblomster. Blomster i festlokalet tar vi med de som driver hotellet.

Kirkepynt: Kirken er nydelig i seg selv, så det tror jeg vi dropper.

Gjester: Nesten alle har gitt tilbakemelding. Regner med å ta en sjekkrunde på etternølerne i løpet av uka, har satt su til i dag, 1. mai.

Er det noen som ser noe jeg har glemt, og som burde være på plass nå? Bordkort etc tar vi når vi nærmer oss den store dagen.

Catzy

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...