AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Pavo kontinentalseng. Noen som har prøvd denne? Få høre hva dere synes Anonymkode: 9270e...af3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Den er ikke noe særlig. Solgte den videre og kjøpte Jensen Opal istedet når det kom på salg. Skeidar har jo salg året rundt, ikke noe vits å kjøpe noe på fullpris der. Har funnet ut at det ikke er noe vits å kjøpe "billige" senger, en seng blir ikke god før man spytter inn nesten 20 000 kr. Da kan man like gjerne handle på ikea, de har i det minste en lang fornøydgaranti og gode returordninger. Til gjengjeld har man en god seng i 15+ år. Anonymkode: ee7ca...f01
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 Skal man først ha kontinentalseng, skaff en uten sånne korte bein. Det er bare et styr å få støvsugeren under en sånn svær seng, med så korte bein. Bedre å ha en seng som står flatt på gulvet med ramme, uten noen bein. Da blir det mindre støv under senga. Har hatt kontinentalseng før, men personlig er jeg mer fan av senger med oppbevaringsmuligheter under. Så jeg har kjøpt meg ikea-seng med fire skuffer under. Der har jeg sengetøy. Sparer skapplass. Anonymkode: 97fea...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke noe særlig. Solgte den videre og kjøpte Jensen Opal istedet når det kom på salg. Skeidar har jo salg året rundt, ikke noe vits å kjøpe noe på fullpris der. Har funnet ut at det ikke er noe vits å kjøpe "billige" senger, en seng blir ikke god før man spytter inn nesten 20 000 kr. Da kan man like gjerne handle på ikea, de har i det minste en lang fornøydgaranti og gode returordninger. Til gjengjeld har man en god seng i 15+ år. Anonymkode: ee7ca...f01 Den er på salg nå til halv pris. Derfor jeg tenkte å kjøpe. Hvorfor var du ikke fornøyd med den? Anonymkode: 9270e...af3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Dra heller og prøv den ut. Noen er fornøyd med Ikea kontinental og rammemadrass, andre vil ikke ha annet enn Jensen f.eks. Anonymkode: 343ba...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå