Gå til innhold

Sjekke inn bagasje tidligere på dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det ann å sjekke inn bagasje tidligere på dagen slik at eg slipper å drasse rundt på stor koffert mens eg går rundt i byen? Kan jo sjekke inn dagen før så bagasje skulle vel ikke være noe problem? 

Anonymkode: f4f3b...3cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på flyselskap, og flyplass. 

Har de åpne skranker hele tiden, som SAS og Norwegian i Oslo, da går det fra sjekk-inn åpner et døgn før (tror jeg, lengste jeg har levert er 6-7 timer før). 

Men åpner de kun skranken for enkeltflygninger da det er få flygninger med det flyselskapet på den flyplassen er det normalt fra 3 timer før. 

Anonymkode: 40473...d4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det før hos norwegian, i københavn. Vi kom tidlig på flyplassen pga småbarn. Resultatet ble at vi landet på gardemoen (desember) uten at koffertene var blitt med flyet og vi var dermed uten vinterjakker og babyutstyr. Koffertene stod visst igjen på check in, og kom heldigvis til oss etter tre dager. 

Kan være ren tilfeldighet

Anonymkode: f8330...575

Skrevet

Det varierer fra flyselskap til flyselskap.  For eksempel så er Norwegian er en "low-cost-airline" utenfor Norge og da blir du ikke kvitt bagasjen før innsjekk starter to timer før avgang. 

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig. Jeg har vært mange steder der innsjekk av bagasje ikke er mulig før 2-2,5 time før avgang

Anonymkode: 2bf94...f21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste flyplasser har oppbevaringsbokser rman kan sette bagasjen i noen timer, så om du ikke får sjekket den inn tidlig er det jo bare å bruke en av dem.

Anonymkode: 8a726...81d

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sjekke inn på automatene og sende bagasjen i bagasje-drop. Sjekke inn på automatene kan du gjøre så snart klokka har bikka midnatt på dagen du skal dra.

Anonymkode: b8e39...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...